Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Huawei kolejny rok z rzędu w awansuje w rankingu najcenniejszych marek świata – BrandZ 2019

Huawei awansował na 47. pozycję w tegorocznym rankingu najbardziej wartościowych marek BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands. W porównaniu z ubiegłym rokiem, wartość marki wzrosła o 8% i wynosi blisko 27 miliardów dolarów.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

Huawei konsekwentnie umacnia swoją pozycję i pnie się w górę w rankingu BrandZ – rok temu marka zajmowała 48. miejsce na liście, a w 2017 roku miejsce 49. Spośród producentów smartfonów, zajmujących czołowe pozycje w rankingu BrandZ, Huawei jest jedyną firmą, która – według danych IDC – odnotowała wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2019 roku, i był to wzrost aż 50-procentowy, który dał firmie drugą pozyję w globalnym rynku smartfonów z udziałem 19%.

Ranking najbardziej wartościowych marek świata, BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands, prowadzony jest od 2006 roku przez firmę Kantar Millward Brown. Badanie łączy w sobie wskaźniki mierzące wartość marek w oparciu o wywiady przeprowadzone z blisko trzema milionami konsumentów na świecie oraz w oparciu o analizę wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Worldpanel). Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, przy założeniu, że wartość ta jest wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, klarownego pozycjonowania oraz pozycji lidera.