Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Marcin Gruszka, pełniący funkcję rzecznika prasowego, odchodzi z PLAY

Marcin Gruszka – rzecznik prasowy PLAY zdecydował się zakończyć współpracę z marką po ponad 12-tu latach.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

– Dziękuję Marcinowi za jego innowacyjne podejście, wkład w codzienną pracę i rozwój PLAY. W tym czasie przeszliśmy drogę od nowicjusza z wielkimi aspiracjami do lidera rynku telefonii mobilnej z jeszcze większymi ambicjami. Zespół PR PLAY, którym kierował, wyznaczył nowy standard komunikacji PR na rynku operatorów sieci komórkowych – powiedział Jean Marc Harion, prezes PLAY.

Pod kierownictwem Małgorzaty Zakrzewskiej, dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej PLAY, zostanie wprowadzony nowy model działania oparty na zaangażowaniu wszystkich członków zespołu departamentu i ekspertów PLAY w relacje z interesariuszami. Nowo powstałe biuro prasowe będzie na co dzień zarządzać relacjami PLAY z mediami pod kierownictwem Ewy Sankowskiej-Sieniek ze wsparciem Katarzyny Tajak-Pietrowskiej. Komunikację wewnętrzną poprowadzi Matylda Walewska-Romanowska, która będzie ściśle współpracować z biurem prasowym.

W zamieszczonym na Youtubie wideo Marcin Gruszka podziękował klientom i współpracownikom, jednak nie podał powodów swojego odejścia.

%7B%22iframe%22%3Atrue%2C%20%22service%22%3A%22yt%22%2C%20%22src%22%3A%22sxMC7Eclx4k%22%7D

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj