OMEGA wystartowała z wyjątkową kampanią telewizyjną z George'em Clooneyem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OMEGA wystartowała z wyjątkową kampanią telewizyjną z George'em Clooneyem

Wystartowała wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu.

Marka OMEGA stworzyła limitowany model zegarka z kolekcji Speedmaster w celu uczczenia 50. rocznicy lądowania człowieka na Księżycu. To Speedmaster Professional, zwany też „Moonwatchem”, 21 lipca 1969 roku stał się pierwszym zegarkiem w historii, który znalazł się na Księżycu. Model ten do dziś jest oficjalnym zegarkiem NASA wykorzystywanym do wszystkich misji kosmicznych z udziałem człowieka. Marka OMEGA pokazuje w ten sposób jak doskonale łączy w swoich zegarkach najnowsze rozwiązania technologiczne z historią.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z rocznicą, dziś startuje wyjątkowa kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, która potrwa do końca miesiąca. Kampania została zaplanowana w oparciu o stacje TVN i Polsat oraz selektywnie dobrane kanały tematyczne. W spocie telewizyjnym wystąpił aktor George Clooney, który od wielu lat jest ambasadorem i fanem marki OMEGA.

Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiada zespół LuxHub, czyli wyspecjalizowana w komunikacji marek premium jednostka Havas Media Group.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij