Mastercard zaserwuje bezcenne doświadczenia uczestnikom Open’er Festival

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mastercard zaserwuje bezcenne doświadczenia uczestnikom Open’er Festival

Zbliżeniowe opaski płatnicze, zakupy w aplikacji oraz Music Bistro Bar by Mateusz Gessler – to propozycje Mastercard dla festiwalowiczów.

Już w przyszłym tygodniu ruszy kolejna edycja Open’er Festival, jednego z największych wydarzeń muzycznych w Europie. Od 3 do 6 lipca teren lotniska Gdynia-Kosakowo zmieni się w ogromne festiwalowe miasteczko. Jak co roku, Mastercard jest sponsorem i partnerem technologicznym wydarzenia, dzięki czemu na miejscu królują wygodne i bezpieczne płatności bezgotówkowe, realizowane m.in. opaskami zbliżeniowymi oraz w festiwalowej aplikacji mobilnej. Goście festiwalu będą mogli odwiedzić znany z ubiegłorocznej edycji Mastercard Music Bistro Bar by Mateusz Gessler, który w tym roku zostanie zaprezentowany w nowej, bardziej industrialnej odsłonie. Natomiast „daniem głównym” dla festiwalowiczów będzie oczywiście muzyka. O bezcenną atmosferę na scenach zatroszczą się tacy artyści jak m.in.: Travis Scott, The Strokes, The Smashing Pumpinks, Kylie Minogue, Lana Del Rey oraz Swedish House Mafia.

Bezgotówkowy festiwal

W miasteczku festiwalowym będzie można płacić wyłącznie bezgotówkowo, dzięki czemu zakupy będą bezpieczniejsze, wygodniejsze i szybsze. Festiwalowicze będą mogli płacić zbliżeniowo kartami płatniczymi, telefonami, zegarkami oraz festiwalowymi opaskami płatniczymi Mastercard w formie silikonowej bransoletki z kartą przedpłaconą. Te ostatnie w zeszłym roku były rekordowo popularne – wydanych zostało aż 19 tysięcy opasek. Uczestnicy ubiegłorocznej edycji Open’er Festival mogą nadal płacić opaskami, których używali rok temu. To samo dotyczy zeszłorocznych gości Orange Warsaw Festival i Kraków Live Festival – wydarzeń, których Mastercard również jest partnerem.

Opaski płatnicze można zamówić już teraz na stronie opaska.alterart.pl i odebrać na terenie festiwalu w oznaczonych punktach obsługi. Dodatkową korzyścią zamówienia opaski jest promocja – zasilając ją kwotą minimum 50 PLN, Mastercard doładuje opaskę kwotą 10 PLN. Bonus doliczany jest w momencie odbioru opaski na trenie festiwalu. Liczba opasek w promocji jest ograniczona.

Rejestracja opaski daje użytkownikowi dodatkowe korzyści. Otrzymuje on wtedy numer PIN karty, dzięki czemu będzie mógł wykonywać transakcje na kwoty wyższe niż 50 PLN – nie tylko na terenie festiwalowego miasteczka, ale też we wszystkich innych punktach poza festiwalem, akceptujących płatności zbliżeniowe Mastercard. Rejestracja opaski to również możliwość płatności nią w internecie, gdyż po zalogowaniu do profilu użytkownik otrzymuje pełny numer karty umieszczonej w opasce oraz jej kod CVV. Zarejestrowaną opaską można też płacić we wszystkich punktach handlowych i usługowych, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe Mastercard, przez cały okres ważności karty płatniczej powiązanej z opaską, czyli do kwietnia 2022 r. Zarejestrowanie opaski daje również więcej możliwości jej zasilenia: oprócz gotówkowego w punktach obsługi lub wpłatomatach podczas festiwalu, będzie można dodatkowo ją zasilić inną kartą płatniczą lub przelewem online.

Transakcje bezgotówkowe realizowane przy pomocy zarejestrowanych opasek płatniczych będą bezpłatne, zarówno podczas, jak i po festiwalu. Koszty mogą pojawić się jedynie przy wypłacie gotówki z bankomatu z funkcją zbliżeniową (3 PLN) oraz przy płaceniu opaską za granicą (prowizja 1% od wartości transakcji). Natomiast dla niezarejestrowanych opasek od 1 października br. będzie naliczana opłata 1 PLN miesięcznie. W przypadku braku środków na opasce, opłata nie będzie pobierana.

Udostępnienie innowacyjnych opasek zbliżeniowych to efekt współpracy Mastercard, sponsora i partnera festiwalu, firmy DiPocket, wydawcy kart przedpłaconych umieszczonych w opaskach, a także firmy Alter Art, organizatora Open’er Festival.

Sklep w aplikacji festiwalowej

Dzięki Mastercard, festiwalowicze będą mogli kupować jedzenie za pomocą aplikacji festiwalowej w 11 wybranych foodtruckach oferujących m.in. burgery (również wegetariańskie), pizzę czy sushi. W tym roku nowością w aplikacji będzie możliwość skomponowania swojego zamówienia, np. dodając lub usuwając składniki z wybranego dania. Dodatkową korzyścią będzie opcja zamawiania jedzenia na konkretną godzinę, dzięki czemu będzie można szybciej coś zjeść między koncertami. Aplikacja zakupowa zaoferuje również możliwość sprawdzenia długości kolejki i czasu oczekiwania. Płacący kartą Mastercard w ramach aplikacji otrzymają natomiast 20% zniżki na wszystkie produkty u wybranych sprzedawców.

Wyjątkowa restauracja w sercu festiwalowego miasteczka

Na tegorocznym festiwalu nie zabraknie Mastercard Music Bistro Bar by Mateusz Gessler, w którym w ciągu dnia będzie można skosztować wykwintnych dań, a od 15:00 do 4:00 skorzystać z menu barowego, w którym znajdą się koktajle i ciepłe napoje. W ubiegłym roku miejsce to cieszyło się bardzo dużą popularnością i było tłumnie odwiedzane. Restauracja w środku festiwalowego miasteczka to unikalna na skalę europejską propozycja dla tych osób, które podczas muzycznego szaleństwa, chcą odpocząć przy wyszukanych, elegancko podanych daniach, w klimatycznej restauracji. Kolacja w Mastercard Music Bistro Bar będzie się składać z przystawki, dania głównego i deseru. W tegorocznym autorskim menu Mateusza Gesslera i Roberta Kondziela znajdą się m.in. takie pozycje jak kaczka pieczona z owocami leśnymi czy quiche z warzywami, a także mus czekoladowy z konfiturą z czarnej porzeczki czy beza z truskawkami. Rezerwacji miejsca można już dokonywać poprzez aplikację festiwalową Open’er Festival (zakładka Mastercard Bistro), na jedną z wybranych godzin każdego dnia: 16:00, 18:00 lub 20:00. Każdy, kto dokona rezerwacji miejsca na kolację za pośrednictwem aplikacji i opłaci ją od razu kartą, otrzyma zniżkę w wysokości 15 złotych. Wieczorem natomiast, po 22:00, restauracja będzie przybierać imprezowe oblicze – do rana będzie można tam tańczyć przy najlepszych setach takich DJ-ów jak Chriss Jaxx, Hirek Wrona, Nowosad, a także zagranicznych muzyków, jak DJ Sonya.

Muzyka to jedna z pasji, o którą Mastercard opiera swoje działania marketingowe, skierowane do konsumentów. Jak pokazało ostatnie badanie marki „Mastercard Sound Index” Polacy chętnie słuchają muzyki, podcastów i audiobooków – średnio przez 2 godziny i 32 minuty dziennie, co można przeliczyć na aż 39 dni w roku. Muzyka jest też dla nich ważna ze względu na wpływ na ich samopoczucie – zdaniem 89% badanych konkretne brzmienia zwiększają ich poczucie szczęścia.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij