The Look: P&G zachęca do dialogu na temat uprzedzeń rasowych

The Look: P&G zachęca do dialogu na temat uprzedzeń rasowych

Marka P&G kontynuuje swoją kampanię „The Talk”, poświęconą problemowi dyskryminacji rasowej – teraz stworzyła spot, który przedstawia, z jakimi problemami może borykać się czarnoskóry mężczyzna.

Kojarzycie głośną kampanię marki P&G zatytułowaną „The Talk”? W ramach tej akcji wypuszczono spot, w którym przedstawiono, jak czarnoskórzy rodzice rozmawiają ze swoimi dziećmi na temat przykrości, jakie mogą je spotkać w związku z kolorem skóry. Teraz firma ruszyła z kontynuacją kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niedawno do sieci trafiła reklama „The Look”, która obrazuje krótki wycinek życia młodego, czarnoskórego mężczyzny i problemy, jakie go spotykają z uwagi na kolor skóry. Tym samym marka chce zwrócić uwagę na problem uprzedzeń rasowych. 

Przy tworzeniu spotu marka P&G współpracowała z kolektywem Saturday Morning, który walczy z rasizmem i uprzedzeniami.  

PS

Marka Gillette po raz kolejny wywołuje dyskusję i porusza niewygodne dla niektórych tematy – tym razem za sprawą spotu, w którym transseksualny nastolatek uczy się golić.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij