Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Empik Go startuje z podcastami

Empik Go rusza z nowym projektem. Marka dołączyła do swojej oferty podcasty. Unikalne treści pojawiły się w aplikacji pod koniec czerwca. Czym Empik Go zaskoczy swoich odbiorców?
O autorze
2 min czytania 2019-07-08

Użytkownicy aplikacji Empik Go mają dziś dostęp do ponad 40 000 e-booków i 4 000 audiobooków w 5 wygodnych abonamentach. Obecna propozycja materiałów audio w czerwcu poszerzyła się jednak o, cieszące się coraz większą popularnością, podcasty.

Podcasty w abonamencie

Aplikacja Empik Go została wzbogacona o sekcję dedykowaną podcastom, a wkrótce również o nowe funkcje ułatwiające klientom korzystanie z tego formatu. Podcasty w ramach Empik Go wchodzą wyłącznie do ofert abonamentowych: „Audiobooki bez limitu” oraz „Audiobooki i e-booki bez limitu”.

Tylko w Empik Go

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podcasty w Empik Go to treści o charakterze unikatowym. Nowe produkty dołączone do oferty aplikacji nie są dostępne bezpłatnie na innych platformach. Tym samym Empik nie będzie konkurować z funkcjonującymi na rynku kanałami dystrybucji darmowych treści, takimi jak YouTube, a stworzy miejsce atrakcyjne dla autorów do monetyzacji swoich treści.

– Wprowadzenie nowego segmentu treści do koszyka produktów oferowanych przez Empik Go to kolejny krok w kierunku rozwoju naszej aplikacji. Rozszerzenie oferty o podcasty to odpowiedź na ich rosnącą popularność wśród Polaków. Powiększająca się grupa fanów słuchania swoich ulubionych audycji bez względu na czas i miejsce zmotywowała nas do wyjścia naprzeciw ich oczekiwaniom. Będziemy pracować nad tym, aby liczba dostępnych tytułów systematycznie rosła gwarantując naszym abonentom ciekawe i niepowtarzalne materiały – mówi Jakub Piotrkowicz, head of Empik Go.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorski projekt

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co ciekawe, z myślą o swoich abonentach Empik Go zdecydował się nagrać własną serię podcastów. Pilotażowy cykl pt. „I jak tu wypocząć” składa się z 6 rozmów o współczesnym życiu. Ich prowadzącą jest Kamila Goryszewska – profesjonalna podcasterka, autorka projektów i programów rozwojowych dla międzynarodowych firm oraz organizacji pozarządowych. Do każdego odcinka zostali zaproszeni inni goście, którzy są specjalistami z każdej z poruszanych dziedzin. A eksperckie materiały skupiają się wokół tematów: „Zmęczenia mamy”, „Wypalenia zawodowego”, „Potęgi radości”, „Pracoholizmu”, „Oswajania stresu”, czy „Sztuki wypoczynku”.

Empik Go i TOK FM

W aplikacji będą również dostępne podcasty na bazie audycji radia TOK FM, przygotowane w ramach strategicznego partnerstwa Empiku i Grupy Radiowej Agory. Dzięki tej współpracy użytkownicy Empik Go będą mogli wysłuchać także kilkudziesięciu podcastów z zakresu psychologii, historii, zdrowia, podróży, wychowywania dzieci, a także rozmów związanych z seksem i biografiami znanych osób.

Wszyscy chcący zapoznać się z najnowszą ofertą Empik Go mogą już dziś wybrać jeden z abonamentów gwarantujący stały dostęp do książek oraz podcastów na telefonie czy tablecie. Dla tych, którzy nie mogą się zdecydować, aplikacja oferuje możliwość skorzystania z bezpłatnego okresu próbnego.

Więcej informacji o Empik Go można znaleźć na stronie www.empik.com/go