Kinga Hankiewicz szefową działu obsługi klienta High-Score

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kinga Hankiewicz szefową działu obsługi klienta High-Score

W stworzonej przez Albedo Marketing, specjalizującej się w grywalizacji marce High-Score, stanowisko account managera objęła Kinga Hankiewicz. To kolejny etap rozbudowy struktur zespołu.

Związana od 8 lat z branżą marketingową, Kinga Hankiewicz kluczowe doświadczenia i umiejętności zdobywała w Albedo Marketing, zarządzając takimi projektami jak programy lojalnościowe, platformy e-learningowe i promocje konsumenckie. Następnie pracowała w Netguru, gdzie prowadziła projekty informatyczne związane z budową i rozwojem aplikacji. Tak szerokie kompetencje, związane zarówno z motywacją w sprzedaży, jak i znajomością technicznej strony budowy aplikacji internetowych, stanowią idealne uzupełnienie rozwijającego się zespołu High-Score.

High-Score to marka specjalizująca się w grywalizacji, czyli przede wszystkim motywowaniu zespołów poprzez stosowanie elastycznych mechanizmów znanych z gier fabularnych czy komputerowych. Wyróżnikiem marki są programy grywalizacyjne dla sił sprzedaży oraz tworzenie rozwiązań, które zapewniają jednocześnie wysokie wyniki sprzedażowe, edukację pracowników i zmniejszenie rotacji w działach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij