Kinga Hankiewicz szefową działu obsługi klienta High-Score

W stworzonej przez Albedo Marketing, specjalizującej się w grywalizacji marce High-Score, stanowisko account managera objęła Kinga Hankiewicz. To kolejny etap rozbudowy struktur zespołu.
O autorze
0 min czytania 2019-07-09

Związana od 8 lat z branżą marketingową, Kinga Hankiewicz kluczowe doświadczenia i umiejętności zdobywała w Albedo Marketing, zarządzając takimi projektami jak programy lojalnościowe, platformy e-learningowe i promocje konsumenckie. Następnie pracowała w Netguru, gdzie prowadziła projekty informatyczne związane z budową i rozwojem aplikacji. Tak szerokie kompetencje, związane zarówno z motywacją w sprzedaży, jak i znajomością technicznej strony budowy aplikacji internetowych, stanowią idealne uzupełnienie rozwijającego się zespołu High-Score.

High-Score to marka specjalizująca się w grywalizacji, czyli przede wszystkim motywowaniu zespołów poprzez stosowanie elastycznych mechanizmów znanych z gier fabularnych czy komputerowych. Wyróżnikiem marki są programy grywalizacyjne dla sił sprzedaży oraz tworzenie rozwiązań, które zapewniają jednocześnie wysokie wyniki sprzedażowe, edukację pracowników i zmniejszenie rotacji w działach.