Komputronik z Radą Omnichannel

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Komputronik z Radą Omnichannel

Komputronik w ramach swojej struktury utworzył Radę Omnichannel. W jej skład wejdą przedstawiciele najważniejszych departamentów.

– Nadrzędnym celem powołania Rady Omnichannel jest multidyscyplinarne i sprawne podejmowanie kluczowych decyzji mających wpływ na kształt sprzedaży oraz działania marketingowe Grupy Komputronik. Skład Rady pozwala na kompetentne i sprawne reagowanie na potrzeby rynku i dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe – komentuje Wojciech Buczkowski, prezes zarządu firmy Komputronik.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W skład Rady wchodzą dyrektorzy kluczowych departamentów: Bernard Bocian – dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej, Karolina Pietz Drapińska – dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik, Sławomir Komiński – dyrektor zarządzający sprzedażą digital commerce Grupy Komputronik, Marzena Sawicka-Szparag – dyrektor działu sprzedaży do partnerów handlowych oraz Marcin Mordak – od niedawna dyrektor działu sprzedaży usług w Komputronik.

Od 1-go lipca w strukturach firmy nastąpiły także zmiany personalne. Karolina Pietz Drapińska została dyrektorem marketingu i PR całej Grupy Komputronik (wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora marketingu Komputronik S.A.). Będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe Grupy, w tym za komunikację kierowaną do klientów detalicznych, hurtowych, biznesowych oraz aktywności marketingowe marek własnych.

Zdecydowano też o połączeniu sił i integracji funkcji HR na poziomie Grupy Komputronik. Dział Rozwoju Zasobów Ludzkich i Organizacji (HR) kierowany przez Lilianę Lisiecką-Ploch będzie realizował funkcje HR i wspierał spółki Grupy, m.in.: w obszarach rekrutacji i onboardingu, szkoleń i rozwoju, budowania wizerunku pracodawcy i zaangażowania pracowników.

Nowo powołane stanowisko dyrektora zarządzającego sprzedażą digital commerce Grupy Komputronik objął Sławomir Komiński, który wcześniej kierował Działem Sprzedaży Omnichannel. W ramach zadań będzie odpowiedzialny za rozwój potencjału kanałów digital wszystkich spółek Grupy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij