Łomża Jasne Pełne rusza z kampanią we współpracy z Zuzą Krajewską

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łomża Jasne Pełne rusza z kampanią we współpracy z Zuzą Krajewską

Marka Łomża Jasne Pełne podjęła współpracę z warszawską fotografką Zuzą Krajewską. Jej efektem jest seria portretów młodych, kreatywnych Polaków żyjących i tworzących w Warszawie.

Łomża Jasne Pełne już od kilku lat konsekwentnie prowadzi komunikację marketingową, jakże inną od tych, do których przyzwyczaiły nas polskie marki piwowarskie – bo kierowaną przede wszystkim do ludzi młodych i stawiającą na naturalność i autentyczność. Marka znana jest z tego, że współpracuje z niezależnymi twórcami, wspiera festiwale muzyczne i inne artystyczne przedsięwzięcia i angażuje się w niestandardowe, świeże projekty, skupiając się przede wszystkim na działaniach w Internecie, gdzie jej grupa docelowa jest najbardziej aktywna.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kolejnym elementem tej komunikacji jest niecodzienna sesja zdjęciowa autorstwa Zuzy Krajewskiej. To seria portretów przedstawicieli młodego pokolenia na tle wielkomiejskich krajobrazów. Wybór modeli był nieprzypadkowy – to ludzie z pomysłem na siebie i zajawkami, które realizują w życiu zawodowym i prywatnym. Mocno widoczni w sieci, gdzie promują to co robią, są influencerami w swoich społecznościach.

Wśród bohaterów sesji znaleźli się między innymi Maksym Rudnik, fotograf, Linda Golińska, tancerka, czy Max Kabara, założyciel Hypetalk – największej w Polsce facebookowej grupy zrzeszającej fanów streetwearu.

Samej Zuzy Krajewskiej przedstawiać nikomu nie trzeba. Jedna z topowych polskich fotografek, ostatnio związana z warszawską agencją Warsaw Creatives, konsekwentnie wymyka się branżowym szufladkom. Fotografka znana jest z wyjątkowego zmysłu obserwacji ludzi, nieszablonowego spojrzenia na rzeczywistość i swobodnego łączenia różnych konwencji i estetyk.

Sesja wyprodukowana na zlecenie Łomży Jasne Pełne wychodzi daleko poza granice zwykłego projektu komercyjnego, zyskując wyraźny artystyczny rys autorki, nawiązując przy tym stylem do fotografii ulicznej, mocno osadzonej w miejskim klimacie.

Elementem łączącym wszystkie kadry jest niewielka, pękata butelka piwa Łomża Jasne Pełne. Ujęta na zdjęciach w nienachalny, integralny dla historii bohaterów sposób, dzięki konsekwentnej komunikacji marketingowej marki staje się rozpoznawalnym symbolem wpisanym w kulturę jej grupy docelowej. Grupy, którą tworzą właśnie tacy ludzie jak bohaterowie zdjęć Zuzy Krajewskiej.

Zdjęcia powstały w Warszawie, wśród blokowisk na Pradze i Woli. Za produkcję sesji odpowiada Julian Chmielewski z gdańskiej agencji Crane, a stylizacje są dziełem znanego warszawskiego stylisty Michała Kusia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij