Akcja na dworcu kolejowym w Kutnie stanowi kolejną odsłonę „Dnia Pasażera”, zorganizowanego 30 sierpnia 2013 roku na Dworcu Wschodnim w Warszawie.
W holu Dworca w Kutnie pojawi się punkt informacyjny, w którym pracownicy Urzędu Transportu Kolejowego będą udzielać pasażerom bezpłatnych porad i informacji z zakresu praw przysługujących podróżującym koleją oraz rozdawać ulotki z zestawem praktycznych i najważniejszych informacji dotyczących podróży pociągami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oprócz prowadzenia kampanii edukacyjno-informacyjnych połączonych z bezpłatnymi poradami dla pasażerów, UTK jest przede wszystkim organem kontrolno-nadzorczym właściwym w sprawach przestrzegania praw pasażerów.