– Od początku roku udało się nadać firmie odpowiednie tempo oraz kierunek rozwoju, dlatego wierzymy, że w drugim półroczu chcielibyśmy również postawić na dzielenie się naszymi kompetencjami poprzez uczestnictwo w pracach IAB Polska oraz SAR – powiedział Olek Wandzel, VP strategy w Abstra.
Dzięki nawiązaniu współpracy z IAB Polska przedstawiciele Abstra będą uczestniczyli w ramach kilku grup roboczych, m.in. Content Marketing i Reklama Natywna, Social Media i Public Relations. Z kolei w ramach SAR Abstra będą brać udział w pracach rodzącego się Klubu Ad/Tech SAR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Ten klub zrzesza w sobie bardzo różne podmioty legitymujące się szerokimi kompetencjami. Dla Abstra to bardzo ekscytujące, że wspólnie z wieloma tak różnorodnymi firmami z obszaru digital marketingu będziemy mogli wymieniać nasze doświadczenia i inspiracje w dziedzinie komunikacji i tworzenia rozwiązań dla poszczególnych grup docelowych – dodał Olek Wandzel.