Dolce&Gabbana poszerza swoją rozmiarówkę do 54 – jako pierwszy luksusowy dom mody

Marketing Marek Premium

partnerem merytorycznym działu jest SZNYT

Dolce&Gabbana poszerza swoją rozmiarówkę do 54 – jako pierwszy luksusowy dom mody

Dolce&Gabbana, jako pierwszy luksusowy dom mody, postanowił poszerzyć swoją rozmiarówkę do 54. W związku z tym marka zaprezentowała też mini kampanię, w której wystąpiły modelki plus size.

Branża modowa już od jakiegoś czasu przechodzi duże zmiany w duchu idei #bodypositive. Coraz więcej marek  odzieżowych kładzie duży nacisk na zróżnicowanie pod kątem sylwetki czy pochodzenia etnicznego. Przykładem tego jest między innymi włoski dom mody Dolce&Gabbana, który niedawno ogłosił poszerzenie swojej rozmiarówki do 54 – warto zauważyć, że dotychczas żadna marka luksusowa nie zdecydowała się na taki krok.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak przyznali projektanci domu mody D&G w rozmowie z dziennikiem „The Telegraph”, wprowadzenie większych rozmiarów jest swego rodzaju hołdem dla płci żeńskiej i tym samym ma na celu walkę z dyskryminacją kobiet, które mają krągłości. 

Zgodnie z tą myślą marka stworzyła mini kampanię, w której wystąpiły modelki plus size.

zdjęcia: facebook.com/DolceGabbana

PS

W londyńskim sklepie marki Nike pojawiły się manekiny w rozmiarze plus size oraz przedstawiające osoby niepełnosprawne. W ten sposób firma chce celebrować różnorodność w sporcie.

PS2

Kontrowersyjny spot oraz rasistowskie komentarze jednego z projektantów sprawiły, że marka D&G poważnie podpadła Chińczykom. Do tego stopnia, że produkty firmy były wycofywane z chińskich sklepów internetowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij