P&G wprowadza inteligentne pieluszki

P&G wprowadza inteligentne pieluszki

W ramach współpracy ze startupem Verily firma P&G już wkrótce wprowadzi na rynek inteligentne pieluchy marki Pampers, które będą m.in. informować rodzica, kiedy należy przewinąć dziecko.

W połowie lipca br. firma P&G zapowiedziała wprowadzenie na rynek inteligentnych pieluch, opartych na systemie Lumi autorstwa startupu Verily, które dzięki specjalnym czujnikom pozwolą monitorować, kiedy dziecko ma pełną pieluszkę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ponadto, dzięki systemowi Lumi rodzice będą mogli za pośrednictwem specjalnej aplikacji mieć wgląd w dane dotyczące snu dziecka, czy nawet jego rozwoju, bazując na jego dziennej i tygodniowej aktywności.

Wraz z inteligentnymi pieluszkami w zestawie klienci znajdą również mini kamerkę, pełniącą funkcję elektronicznej niani.

PS

Marka P&G kontynuuje swoją kampanię „The Talk”, poświęconą problemowi dyskryminacji rasowej – teraz brand stworzył spot, który przedstawia, z jakimi problemami może borykać się czarnoskóry mężczyzna.

PS2

Uroczy spot marki Pampers, w którym wystąpił John Legend i Adam Levine z Maroon 5, pokazuje siłę ojcostwa oraz więź między rodzicem a jego dzieckiem.

PS3

Firma Kimberly-Clark wprowadziła na rynek pieluchy Huggies wykonane z materiałów roślinnych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij