Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Portal internetowy Papaya.Rocks startuje z serią podcastów

Wydawany przez Papaya Films portal lifestylowo-filmowy Papaya.Rocks publikuje swoje pierwsze treści w formie audio. Seria internetowych audycji jest kolejną, po wydaniu drukowanego magazynu, formą działalności redakcji, która rozszerza pakiet tworzonych formatów mediowych.
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

Podcasty będą dostępne na platformach Spotify i Soundcloud, a także bezpośrednio na stronie Papaya.Rocks. Wydawca zapowiada też dystrybucję treści w innych popularnych serwisach. Pierwsze audycje powstały w ramach współpracy portalu z Międzynarodowym Festiwalem Filmowym Nowe Horyzonty. Obejmują rozmowy z twórcą festiwalu Romanem Gutkiem i filmoznawcami związanymi z festiwalem. Redakcja planuje rozwijać nową formę docierania do swoich potencjalnych odbiorców i sukcesywnie publikować wywiady, audycje i reportaże w formie audio – nie tylko o tematyce filmowej.

– W swoich działaniach staramy się nie przywiązywać do konkretnego medium czy adresu w sieci. Obserwujemy szybko zmieniające się przyzwyczajenia odbiorców i chcemy wychodzić im naprzeciw – mówi Jonasz Tołopiło, redaktor naczelny Papaya.Rocks.

To nie pierwsza próba wychodzenia portalu poza swoją klasyczną działalność. Treści przygotowywane przez redakcję i zespół produkcyjny są przede wszystkim publikowane pod adresem www.papaya.rocks, ale doczekały się też niedawno wersji drukowanej. W maju tego roku redakcja przygotowała premierowy numer drukowanego zina obejmującego wybrane artykuły, zdjęcia i ilustracje pojawiające się regularnie na stronie. Papaya.Rocks to jednak przede wszystkim pierwszy w Polsce portal pozbawiony reklam, który porusza tematy związane z popkulturą, technologią i trendami. Partnerom biznesowym oferuje dedykowane strony i produkcję obrandowanego video contentu. Portal jest dostępny w dwóch wersjach językowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj