Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Właściciel pizzerii pomaga w odnalezieniu zaginionych psów – umieszcza ich zdjęcia na pudełkach od pizzy

Właściciel pizzerii pomaga w odnalezieniu zaginionych psów – umieszcza ich zdjęcia na pudełkach od pizzy
Założyciel pizzerii Angelo’s Pizza z New Jersey w USA wpadł na świetny pomysł, by pomóc w odnalezieniu zaginionych psów czy kotów – postanowił umieszczać zdjęcia zwierząt na tekturowych pudełkach od pizzy.
O autorze
1 min czytania 2019-07-30

Wszystko zaczęło się od tego, że właściciel pizzerii Angelo’s Pizza trafił na Facebooku na zdjęcie zaginionego psa, którego właścicielka prosiła swoich znajomych o rozpowszechnianie wiadomości wśród osób z jej okolicy. Wtedy też założyciel lokalu wpadł na pomysł, by podobne fotografie zwierząt zacząć umieszczać na tekturowych opakowaniach na pizzę, które byłyby rozwożone do okolicznych klientów.

W ten sposób, wieść o zaginionych czworonogach rozeszła by się na szerszą skalę i trafiła nawet do osób, które mediów społecznościowych nie posiadają, a mogą wiedzieć cokolwiek o poszukiwanym psie czy kocie.

Inicjatywa założyciela Angelo’s Pizza rozeszła się szerokim echem po całych Stanach Zjednoczonych i przede wszystkim – spotkała się z bardzo dobrymi reakcjami wśród lokalnej społeczności.

Zaginiony pies, od którego poniekąd zaczęła się cała inicjatywa, trafił już do swojej właścicielki, natomiast właściciel pizzerii dalej kontynuuje swoją akcję.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcie: facebook.com/AngelosPizzaMatawanNJ

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się