Na potrzeby kampanii wprowadzającej paluchy i bajgle „Lajkonik Wypiekarnia” agencja przygotowała spoty telewizyjne 30s, 15s i bilbordy sponsorskie 8s oraz przeprowadziła sesję fotograficzną dla materiałów POS, OOH i Digital.
Koncepcja „Love story” oparta została na analogii pomiędzy powolnym rodzeniem się uczucia między dwojgiem ludzi a procesem powstawania produktu „wypiekanego z sercem”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania rozpoczęła się 1 sierpnia 2019, autorem jest GPD Agency, za produkcję odpowiada GPD Filmstudio, za media Spark Foundry.