Pachnący ogórkiem i różami outdoor marki Hendrick’s Gin w londyńskim metrze

Pachnący ogórkiem i różami outdoor marki Hendrick’s Gin w londyńskim metrze

Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.

To nie pierwsza taka niekonwencjonalna promocja marki Hendrick’s Gin w londyńskim metrze, ale niewątpliwie najbardziej okazała. Firma bowiem wykorzystała ponad 70-metrową podłogę oraz ściany tunelu na stacji King’s Cross i umieściła tam niezwykłe plakaty w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Co ciekawe, osoby przechadzające się tunelem metra mogły poczuć aromaty ogórka oraz róż – czyli zapachy typowe dla flagowego trunku marki. 

Niekonwencjonalny outdoor Hendrick’s Gin zachwycać będzie jeszcze do połowy września br., więc jeśli wybieracie się w najbliższym czasie do Londynu, to warto zajrzeć na tamtejszą stację King’s Cross. 

Za realizację odpowiada agencja Space.

PS

Androidy na stacji, wagony w wystroju świątecznym, zdjęcia kotów na ścianach, zmiana nazwy peronu metra albo… interaktywna wystawa poświęcona Davidowi Bowiemu – to tylko niektóre przykłady działań marketingowych, które można przeprowadzić na stacjach metra.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij