Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Program Polska Bezgotówkowa rusza z nową falą kampanii reklamowej

Fundacja Polska Bezgotówkowa wystartowała z jesienną, ogólnopolską kampanią reklamową, której celem jest dalsze informowanie społeczeństwa o korzyściach, jakie niesie za sobą Program oraz zachęcenie przedsiębiorców i instytucji sektora publicznego do otwarcia się na płatności bezgotówkowe.
O autorze
1 min czytania 2019-08-20

– Nasza komunikacja zbudowana jest w oparciu o język korzyści. Przekonujemy przedsiębiorców, udzielając im wsparcia organizacyjno-finansowego, oraz uświadamiając, jak mogą rozwinąć swój biznes, powiększyć grono klientów, podnieść poziom jakości obsługi, a także zapewnić bezpieczeństwo, gdy zdecydują się na wprowadzenie płatności bezgotówkowych. Będziemy działać wielokanałowo. W mediach szerokiego zasięgu: telewizji, radio i prasie, a także w obszarze digital, prowadząc zintegrowane działania z zakresu performance marketingu – mówi Anna Spychalska–Grzeszek, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Głównym bohaterem spotów telewizyjnych i radiowych jest nadal pan Adam i jego rodzina. Tym razem motywem przewodnim kampanii jest nowy, 30 sekundowy spot reklamowy pt. „Urodziny żony”. Towarzyszą mu 3 spoty 15 sekundowe: „Cukiernik”, „Kwiaciarka” oraz „Sklep z upominkami”, ukazujące przedsiębiorców ze spotu 30 sek.




Wszystkie spoty telewizyjne (w formatach 30 sekund i 15 sekund) będzie można zobaczyć między innymi w takich stacjach telewizyjnych jak: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

We wrześniu przekazy zostaną wzmocnione również w rozgłośniach radiowych.

– Cyklicznie badamy wpływ naszych działań marketingowych oraz opinie odbiorców. Uważnie monitorujemy też świadomość polskich przedsiębiorców na temat Programu. Wyniki najnowszej fali badań dotyczącej rozpoznawalności Programu wśród przedsiębiorców pokazały, że rozpoznawalność systematycznie rośnie – obecnie wynosi 79% (przed rozpoczęciem działań komunikacyjnych: 22%). Z badań wynika również, że przedsiębiorcy posiadający terminal płatniczy są skłonni częściej polecić Program Polska Bezgotówkowa niż osoby nieposiadające terminala. To oznacza, że budujemy silną markę Programu Polska Bezgotówkowa – komentuje dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Równolegle z promocją prowadzoną w telewizji, radio oraz prasie trwają działania w Internecie. Od września zostaną one wzmocnione i wzbogacone o formaty przestawiające nowych przedsiębiorców.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania reklamowa Programu Polska Bezgotówkowa rozpoczęła się 19 sierpnia i potrwa do końca października br.