Walizki pełne skradzionych pieniędzy na lotnisku, czyli kolejna świetna akcja promująca „Dom z papieru”

Walizki pełne skradzionych pieniędzy na lotnisku, czyli kolejna świetna akcja promująca „Dom z papieru”
Netflix kolejny już raz zaskoczył nas nietuzinkowym pomysłem na akcję promocyjną serialu – na frankfurckim lotnisku na taśmie bagażowej pojawiły się nietypowe walizki, pełne skradzionych pieniędzy, z pseudonimami bohaterów „Domu z papieru”.
O autorze
0 min czytania 2019-08-21

Niedawno premierę miała trzecia część popularnego serialu Netfliksa „Dom z papieru”. Platforma w ramach promocji zaplanowała kilka ciekawych działań, w tym m.in. stworzenie specjalnej kolekcji ubrań wraz z marką Diesel czy umieszczenie na krakowskim Rynku Głównym ogromnej rzeźby przedstawiającej maskę Salvadora Dalego.

Innym przykładem niekonwencjonalnych działań marketingowych Netfliksa jest niedawna akcja na frankfurckim lotnisku – na taśmie bagażowej pojawiły się czerwone walizki, wypchane banknotami euro, a na nich znajdowały się pseudonimy bohaterów serialu „Dom z Papieru”.

Co więcej, na ekranach wyświetlających informacje o lotach pojawiły się też sylwetki bohaterów produkcji wraz z najważniejszymi informacjami o nich.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiadały niemieckie agencje Heimat Active oraz Media Frankfurt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych akcji Netfliksa, zorganizowanych w ramach promocji serialu „Stranger Things”.