Jako senior account manager, Anita będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w ramach realizowanych projektów. Brzozowska zajmie się opracowywaniem kosztorysów, realizacją budżetów oraz obejmie prowadzenie wybranych procesów przetargowych i komunikację z klientami agencji.
Anita Brzozowska pracuje w branży od ponad 6 lat. Wcześniej była związana z agencją 4Frame (obecnie Twożywo) oraz Nairobia. Odpowiadała za realizację i koordynację kampanii 360⁰, zarządzanie zespołem, przygotowanie i wdrażanie budżetów oraz strategii marketingowych dla klientów będących liderami w swoich branżach. Ma doświadczenie w działaniach ATL, BTL, digitalowych i aktywnościach social mediowych. W swojej karierze współpracowała między innymi z: Diageo, Nestle, Kompanią Piwowarską, COTY czy Cementem Ożarów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024