Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LinkedIn też rozpoczyna walkę z fake newsami

LinkedIn też rozpoczyna walkę z fake newsami
LinkedIn, podobnie jak inne platformy społecznościowe, postanowił rozpocząć walkę przeciwko rozpowszechnianiu dezinformacji w internecie – w okresie od stycznia do czerwca br. portal podjął działania w sprawie 21,6 mln fałszywych kont.
O autorze
1 min czytania 2019-08-23

LinkedIn to kolejny portal społecznościowy, który dostrzegł ogrom problemu fake newsów rozpowszechnianych przez tzw. spamerów. W związku z tym platforma postanowiła podjąć konkretne kroki w celu wyeliminowania dezinformacji w serwisie. 

Jak czytamy na blogu LinkedIna, w okrese od stycznia do czerwca br. portal podjął działania względem 21,6 mln fałszywych kont, zapobiegł też powstaniu 19,5 mln nieprawdziwych profili jeszcze na etapie rejestracji. 

Platforma ponadto wprowadziła system oparty na uczeniu maszynowym, któremu udało się usunąć ponad 2 miliony fałszywych kont, zanim zostały one zgłoszone przez użytkowników serwisu. Natomiast 67,4 tys. kont usunięto natychmiast po zgłoszeniu. 

LinkedIn zaznacza, że działania systemu wykorzystującego sztuczną inteligencję są za każdym razem dodatkowo sprawdzane przez pracowników firmy, by żadne konto nie zostało błędnie usunięte. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sierpniu br. Instagram dla swoich amerykańskich użytkowników wprowadził opcję oznaczania treści, które mogą być nieprawdziwe. Na tę chwilę nie wiadomo, czy podobna funkcja zostanie wprowadzona również na inne rynki.  

Natomiast kilka miesięcy temu Facebook uruchomił nowy program weryfikacji informacji w Polsce we współpracy z Agence France Presse, w ramach którego oceniana jest rzetelność i prawdziwość treści na Facebooku. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcie: depositphotos.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się