SAVAS – nowa marka na rynku security&cleaning od Wills Integrated

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SAVAS – nowa marka na rynku security&cleaning od Wills Integrated

Wrocławska agencja Wills Integrated zakończyła projekt rebrandingu firmy Wratislavia Service. W drugiej połowie sierpnia br. spółka rozpoczęła działalność pod marką SAVAS.

SAVAS działa na rynku security&cleaning w sektorach b2b i b2c, oferując usługi ochrony i monitoringu, usługi porządkowe oraz wsparcie w obszarze facility management. Aktualnie firma realizuje kontrakty dla kilkuset podmiotów i zatrudnia 450 pracowników. Rebranding przeprowadzony przez Wills Integrated połączony został z wprowadzeniem nowych usług, dywersyfikacją oferty i wdrożeniem nowej strategii rozwoju spółki na rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach pierwszego etapu współpracy firma Wills Integrated przeprowadziła audyt dotychczas funkcjonującej marki, analizę rynku, a następnie opracowała nowe pozycjonowanie, strategię marki, jej nazwę, claim oraz logo, wraz z identyfikacją wizualną. Zespół Wills Integrated był także odpowiedzialny za opracowanie strony www, wszystkich materiałów promocyjnych oraz przygotowanie strategii komunikacji marki, wraz z implementacją zmian we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.

Za realizację projektu po stronie Wills Integrated odpowiadali m.in. Wojciech Bzdyk i Antoni Olech (Dział Strategii) oraz Jerzy Kroplewski (Dział Projektowania). Agencja została zaproszona do współpracy na zasadzie zapytania ofertowego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij