Kampanię rozpoczęła konferencja prasowa, która odbyła się w czerwcu w Centrum Prasowym PAP. Chirurdzy naczyniowi – z problemem spotykają się codziennie i najlepiej znają jego skalę – szeroko omówili wówczas to niepokojące zjawisko. Gościem specjalnym konferencji była Dorota Wellman.
Symbolem graficznym akcji jest klepsydra zastępująca człowiekowi jedną nogę. Można to tłumaczyć na dwa sposoby. Po pierwsze – czas. Z roku na rok problem narasta i pora temu przeciwdziałać. Po drugie – klepsydra swoim kształtem odnosi się do utrudniającego dopływ krwi zwężenia tętnic.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Akcja skierowana jest do wszystkich. Do osób potencjalnie zagrożonych, które często bagatelizują pozornie zwyczajne objawy, jak np. bóle czy drętwienie nogi. Do ich bliskich obserwujących niebezpieczne sygnały, a także do samych lekarzy. Jej celem jest nagłośnienie problemu i uświadomienie ludziom, że tego typu schorzenia można leczyć, a amputacja jest rozwiązaniem ostatecznym. To bardzo ważne, gdyż jest wiele nóg do ocalenia.
Na facebookowy fanpage „Ocal nogę” trafiła właśnie intrygująca animacja, której bohaterkami są Daria i Bożena…
Kim one są? Dlaczego cierpią? Czy można im pomóc?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zobacz…
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Zdjęcia, scenografia, animacja – Katarzyna Kręcicka, Agata Pietraszko
- Copywriter – Michał Taciak
- Produkcja – Rafał Szenrok
- Promocja – Natalia Karwacka
- Obsługa zlecenia – Justyna Dreścik
We współpracy z:
- Reżyseria, Montaż i Postprodukcja – Mateusz Pleskacz
- Nagranie ścieżki lektorskiej – Tomasz Piotrowski
- Aktor Dubbingowy – Daniela Popławska
Stroną kreacyjną akcji ocalnoge.pl zajęła się poznańska agencja Morski Studio Graficzne.