„Music for active people” – Saucony i Creative motywują do uprawiania sportu

Marka Saucony rozpoczęła współpracę z firmą Creative w ramach projektu „Music for active people”, której celem jest zmotywowanie i inspirowanie do regularnego podejmowania wysiłku fizycznego.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

Obie marki są bardzo zakorzenione w bieganiu oraz triathlonie. Wystarczy wspomnieć, że ambasadorką Creative jest jedna z najlepszych polskich triathlonistek, Ewa Komander. Saucony natomiast od samego początku istnienia wspiera czołowych sportowców, uczestniczących między innymi w imprezach rangi mistrzostw świata czy igrzyskach olimpijskich.

Każdy sportowiec niezależnie od stopnia zaawansowania poszukuje motywacji podczas wymagających treningów. Przygotowania do zawodów wymagają samodyscypliny, konsekwencji oraz regularności. Muzyka jest z kolei jednym z elementów, które pozwalają znaleźć entuzjazm do dalszego wysiłku.

– Postanowiliśmy wspólnie z firmą Creative stworzyć projekt, który da sportowcom dodatkowy zastrzyk energii i motywację. Wykorzystaliśmy talent jednego z uznanych producentów, DJ’a Zeina, wspólnie tworząc utwór muzyczny, pasujący zarówno do treningu biegowego, jak i siłowego – mówi Piotr Dziewulski, brand manager Saucony Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kompozycja jest wyważona i pozwala dopełnić zaplanowane wcześniej etapy wybiegania. Nie jest to kawałek, który ma porywać do męczącego sprintu, ale doskonale wpisuje się w trening wytrzymałościowy na dystansie do 10 km. Marki koncentrują działania promocyjne na obszarze digital oraz współpracują z wybranymi influencerami i członkami drużyny sportowej Saucony Freedom Team.

Set muzyczny jest dostępny do pobrania na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się