Hill+Knowlton Strategies wygrywa przetarg na obsługę Biedronki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hill+Knowlton Strategies wygrywa przetarg na obsługę Biedronki

Od września br. do grona klientów Hill+Knowlton Strategies dołączyła największa sieć handlowa w Polsce – Biedronka, której właścicielem jest Jeronimo Martins Polska. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

W ramach rozpoczętej współpracy, agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, wsparcie prowadzenia relacji z mediami, opracowanie strategii komunikacji dla kluczowych projektów klienta oraz wsparcie komunikacji kryzysowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Biedronka to największa sieć handlowa w Polsce, posiadająca prawie 3 000 sklepów w ponad 1100 polskich miastach i miejscowościach. Jako największy prywatny pracodawca w kraju, Biedronka od ponad 20 lat buduje zaufanie polskich konsumentów i wciąż rozwija sieć swoich sklepów, zmieniając rynek handlu detalicznego w Polsce. Jednocześnie blisko współpracuje z lokalnymi dostawcami – aż 92 procent produktów w ofercie sieci pochodzi od polskich dostawców.

Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów z departamentu Komunikacji Marketingowej, którym zarządza Katarzyna Fabjaniak (managing director).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij