Prowly z nowymi liderami i działem produktowym

Od września br. na czele Działów Marketingu oraz Customer Success w Prowly stoją nowi liderzy. W strukturach organizacji pojawił się także nowy dział dedykowany strategii rozwoju produktu oraz retencji użytkowników.
O autorze
1 min czytania 2019-09-13

Stanowisko SaaS marketing team leadera objął Kacper Staniul, wcześniej związany z wrocławską agencją growth marketingową Ladder, gdzie przez prawie 2 lata zajmował się budową i optymalizacją strategii full-funnelowych dla klientów. Stojąc na czele działu marketingu w Prowly będzie odpowiedzialny za rozwój działań nakierowanych na wysokie ROI od strony marketingowej. Chociaż jest to nowo utworzone stanowisko, Kacper jako lider działu formalnie zastąpił Edytę Kowal, która przez ponad rok pełniła funkcję CMO w organizacji.

Rolę customer success managera w Prowly przejęła Anna Czubek, która na stanowisku zastąpiła na stałe Karolinę Zasadę, przebywającą obecnie na urlopie macierzyńskim. Karolina po powrocie do firmy rozwijać będzie skrzydła w innym dziale. Przez większość swojej kariery zawodowej Anna rozwijała swoje umiejętności project managerskie poza granicami Polski, pracując m.in. dla TalkWalker czy EuroDNS. Po powrocie do kraju i przed dołączeniem do Prowly związana była z firmą NapeolonCat, gdzie obejmowała stanowisko customer success specialist. Jako nowy lider działu Customer Success, Anna odpowiedzialna będzie za rozwój strategii budowania relacji z użytkownikami aplikacji i realizację działań w tym zakresie.

Zarówno Dział Marketingu, jak i Customer Success, będą od teraz bardzo blisko współpracować z nowym działem w strukturach organizacji, jakim jest Dział Produktu. Na jego czele stanął CPO & co-founder Prowly, Sebastian Przyborowski, którego obowiązki związane z zarządzaniem pracą Działu Development, przejął już jakiś czas temu CTO w Prowly, Kamil Skrzypiński. Do działu produktu, na nowoutworzone stanowisko product specialist, dołączył we wrześniu Dominik Głowacki. Dominik związany był dotąd z branżą gier wideo, będąc ostatnio odpowiedzialnym za Business Development w Kinguinie. Wcześniej zdobywał doświadczenie w dziennikarstwie i marketingu i to właśnie połączenie tych kompetencji zadecydowało o tym, że będzie odpowiadał za rozwój działań związanych ze wzrostem retencji użytkowników Prowly.

– Przed nami bardzo ekscytujący czas. Szeregi naszego zespołu zasilają bardzo doświadczeni specjaliści w swoich dziedzinach, a dynamika naszego wzrostu na rynkach zagranicznych jest coraz większa praktycznie z tygodnia na tydzień. Jesteśmy przekonani, że z Anią, Kacprem i Dominikiem na pokładzie sprostamy wyzwaniom biznesowym, jakie niesie za sobą coraz szybsza ekspansja – komentuje Joanna Drabent, CEO & co-founder Prowly

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem spółki w ciągu ostatnich miesięcy, do końca roku Prowly planuje rozszerzyć zespół o jeszcze dwie nowe osoby: sales specialist oraz ruby backend developer.

Słuchaj podcastu NowyMarketing