Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ziemianie Atakują – Krystyna Czubówna i mural w Warszawie promują raport firmy Kantar na temat zmian środowiskowych

Ziemianie Atakują – Krystyna Czubówna i mural w Warszawie promują raport firmy Kantar na temat zmian środowiskowych
Firma Kantar zaprezentowała swój nowy raport zatytułowany „Ziemianie atakują”, w którym poruszono problemy zmian środowiskowych i klimatycznych. Publikację promuje specjalny spot, którego lektorem jest Krystyna Czubówna oraz mural w centrum Warszawy.
O autorze
1 min czytania 2019-09-26

24 września br. firma Katar przedstawiła swój nowy raport, w którym poruszono problemy zmian środowiskowych, związane z emisją CO2, globalnym ociepleniem oraz erozją ekosystemów. 

Główne wnioski, które zawarto w publikacji:

  1. Świat nauki jest zgodny – znaleźliśmy się w przededniu kryzysu klimatycznego, a jego skala (i m.in. wpływ na możliwość prowadzenia biznesu w przyszłości) zależy od decyzji przywódców państwa liderów biznesu i zachowań społeczeństw / konsumentów,
  2. 72% dorosłych Polaków uważa, że stan, w jakim znalazła się Ziemia jest poważny i wymaga natychmiastowych działań,
  3. 9 na 10 osób uważa, że działania człowieka zagrażają środowisku,
  4. Społeczeństwo i konsumenci oczekują, że przywódcy (politycy i biznes) wskażą ścieżki postępowania w zaistniałej sytuacji.

W ramach premiery raportu „Ziemianie atakują” w Warszawie przy stacji Metro Centrum pojawił się specjalny mural poświęcony publikacji. 

Ponadto, raport firmy Kantar promuje także spot, w którym głosu użyczyła Krystyna Czubówna. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport dostępny jest do pobrania na tej stronie

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O zmianach klimatu alarmowały także panoramiczne nośniki w przejściu pomiędzy I a II linią metra w Warszawie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się