Samsung R&D Institute Poland rusza z kampanią skierowaną do profesjonalistów IT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Samsung R&D Institute Poland rusza z kampanią skierowaną do profesjonalistów IT

Jedno z największych w Europie centrów rozwojowo-badawczych – Samsung R&D Institute Poland rozpoczyna w Polsce kampanię, której celem jest budowanie marki pracodawcy na rynku IT.

Samsung R&D Institute Poland zatrudnia w Krakowie i Warszawie profesjonalistów w obszarach m.in.: sztucznej inteligencji, robotyki, technologii 5G, internetu rzeczy, analizy dźwięku i mowy, bezpieczeństwa i wielu innych. Celem działań jest pozyskanie potencjalnych kandydatów do pracy w centrum Samsung R&D.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ma charakter wizerunkowy i obejmuje m.in. eksperckie eventy networkingowe, podczas których pracownicy Samsung R&D Institute Poland dzielą się wiedzą w nieformalnej atmosferze. Ponadto firma publikuje informacje na temat możliwości rozwoju na kluczowych portalach zatrudnieniowych oraz na dedykowanym landing page'u. Elementem działań jest również narracyjny film wizerunkowy – element kampanii digitalowej – który komunikuje najważniejsze atrybuty marki pracodawcy. Wideo można obejrzeć na kanałach firmy: YouTube, Linkedin, Facebook.

– Współtworzenie urządzeń, z których korzystają miliony konsumentów na całym świecie, wpływ na kształtowanie technologii przyszłości i praca z wiodącymi rozwiązaniami takimi jak: AI, 5g czy loT i wiele innych – to czynniki, które wyróżniają nas na rynku pracy i kluczowe komunikaty naszej kampanii. Celujemy do wąskiej grupy docelowej, więc aby ją lepiej poznać, rozpoczęliśmy pracę od projektu badawczego. Na podstawie wyników stworzyliśmy strategię employerbrandingową, a następnie zaprojektowaliśmy jej wdrożenie – mówi Karolina Piechowska, employer branding coordinator, Samsung R&D Institute Poland.

Badania pracowników i strategię employerbrandingową, we współpracy z Samsung R&D Institute Poland, przygotowała agencja MJCC i to ona odpowiada za wsparcie wdrożenia. Koncept i realizacja wideo powstały we współpracy ze studiem Przedmarańcza.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij