Bartosz Studenny nowym prezesem agencji Artefakt. Błażej Miernikiewicz doradcą Zarządu

Od października b.r. wrocławska agencja Artefakt ma nowego prezesa. Został nim Bartosz Studenny – dotychczasowy kierownik działu SEO.
O autorze
1 min czytania 2019-10-01

Bartosz Studenny jest związany z Artefakt od 2008 roku, (początkowo jako specjalista SEO), ukończył zarządzanie, Podyplomowe Studia Menedżerskie oraz studia Master of Business Administration (MBA) w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Dotychczasowy prezes Artefaktu, Błażej Miernikiewicz, pozostaje w firmie na stanowisku doradcy zarządu d.s. marketingu i sprzedaży.

– Cieszę się, że miałem okazję stać na czele Artefaktu i mieć swój wkład w jego rozwój. Będę to robił nadal, tylko na innej pozycji. Jednocześnie, pragnę pogratulować Bartkowi Studennemu funkcji prezesa, to doświadczony menedżer z wieloma sukcesami na rynku. Zarówno Artefakt jak i Grupa Bauer, której jesteśmy członkiem, intensywnie rozwija obecnie ofertę usług marketingowych dla małych i średnich firm. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie Bartka na pewno nam w tym pomogą – powiedział Błażej Miernikiewicz.

Artefakt to agencja specjalizująca się w usługach marketingu w wyszukiwarkach (SEM), w tym w szczególności pozycjonowaniu serwisów www (SEO) i kampaniach reklamowych w systemach Google Ads i Facebook Ads (PPC). Firma zatrudnia 80 osób, w 2018 jej przychody przekroczyły 14 mln zł. Od 2013 firma wchodzi w skład Grupy Bauer, która jest europejskim liderem na rynku prasy kolorowej i radia, a od kilku lat inwestuje w rozwiązania marketingu online dla sektora MSP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj