Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tailor Made PR rozpoczyna współpracę z marką :beyli

Do grona klientów Tailor Made PR dołączyła marka :beyli, specjalizująca się w nowoczesnej ortodoncji. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacyjnej oraz prowadzenie działań w zakresie public relations i influencer marketingu.
O autorze
1 min czytania 2019-10-01

:beyli to innowacyjne, niewidoczne nakładki ortodontyczne, które prostują zęby szybko i wygodnie. Wykonywane są na podstawie precyzyjnego skanu uzębienia w technologii 3D. Dzięki temu są idealnie dopasowane do zębów, a piękny uśmiech można uzyskać nawet w 15 tygodni.

Strategia komunikacji stworzona przez Tailor Made PR zakłada prowadzenie relacji mediowych oraz działań z influencerami i opiera się na mocnym wykorzystywaniu showroomu marki, w którym podczas konsultacji ze specjalistami :beyli, można poznać markę i otrzymać nakładkę testową.

– Największym wyzwaniem jest uwiarygodnienie nowoczesnej technologii eliminującej częsty kontakt z ortodontą.  Spotkania w showroomie z przedstawicielami mediów oraz liderami opinii, a także współprace z lekarzami pozwolą Polakom uwierzyć, że już nie szyny, druty i zamki klejone do zębów są w stanie wyprostować nasze zęby, ale także lekkie, zupełnie niewidoczne nakładki drukowane na drukarce 3D – mówi Marta Polakow, współwłaściciel Tailor Made PR.

Działania komunikacyjne są prowadzone dwutorowo. Z jednej strony zaplanowano emocjonalną komunikację związaną ze stylem życia, a z drugiej będą prowadzone aktywności z zakresu healthcare.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach prowadzonych działań, agencja zajmuje się wsparciem marki w komunikacji z mediami, prowadzeniem biura prasowego oraz influencer marketingiem. Współpraca obejmuje również pozycjonowanie marki i jej ekspertów w mediach tradycyjnych, jak i nowoczesnych.

Ze strony Tailor Made PR za koordynację działań prowadzonych na rzecz klienta odpowiedzialna jest Maria Popielewicz, Account Manager oraz Iga Dąbkowska, Account Executive. Agencja specjalizuje się w prowadzeniu projektów komunikacyjnych związanych ze stylem życia, zaś dział, który prowadzi działania dla :beyli ma szczególne doświadczenie w segmencie beauty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród klientów agencji znajdują się między innymi takie marki jak Żywiec Zdrój, Tyskie, Lech, Fisher-Price, Luksja i inne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się