Suszonki miesiąca: top 20 kreacji września 2019

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji września 2019
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet we wrześniu 2019 roku.
O autorze
3 min czytania 2019-10-02

#1 Forum Przestrzenie: Dżok

W połowie września br. krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.

#2 KFC: Weddings

Australijski oddział sieci KFC ruszył z nietypową akcją, w ramach której do oferty wprowadzona została tzw. „usługa weselna”. Te osoby, które z niej skorzystają, będą mogły wziąć ślub w lokalu słynnej marki i to całkowicie za darmo.

#3 McDonald’s: Hotele dla pszczół na billboardach

To kolejna niesamowita akcja sieci McDonald’s – tym razem szwedzki oddział marki postanowił zainstalować domki dla pszczół w swoich billboardach. W specjalnie zamontowanych drewnianych płytach zostały natomiast wywiercone otwory, by pszczoły mogły się swobodnie przemieszczać.

#4 Ecosia: Eko wyszukiwarka

Ecosia to nietypowa platforma, która działa w podobny sposób, jak Google, lecz pewien jeden szczegół znacznie ją wyróżnia – wyszukiwarka bowiem finansuje sadzenie drzew w zamian za korzystanie z niej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#5 For Forest: Austriacki stadion

W ramach projektu „For Forest” piłkarski stadion w Klagenfurcie, na którym polska kadra rozegrała mecze z Niemcami i Chorwatami podczas Euro 2008, zmienił się w leśne ZOO. Akcja miała na celu zwrócenie uwagi na dewastację naszego środowiska spowodowaną wycinką drzew.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#6 Airbnb: Zamek z „Downton Abbey”

Jeżeli jesteście fanami serialu „Downton Abbey”, to Airbnb ma dla Was nie lada gratkę – platforma bowiem oferuje nocleg w XVIII-wiecznej posiadłości dobrze znanej z popularnej produkcji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#7 Volkswagen: Beatle

26 września br. słynny album „Abbey Road” zespołu the Beatles obchodzi ł50. rocznicę wydania. Z tej okazji marka Volkswagen postanowiła nieco poprawić okładkę płyty, w taki sposób, by kultowy Volkswagen Beetle był zaparkowany w prawidłowy sposób.

#8 Aldi: Akcja na lotnisku Kraków-Pyrzowice

Na początku września br. sieć Aldi przygotowała nietypową akcję dla pasażerów wracających z wakacji – w odpowiedzi na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu, marka wręczała podróżującym paczki z pełnowartościowymi produktami spożywczymi.

#9 Lidl: Firmowe sneakersy

Niemiecki Lidl wystartował z nową kampanią, za pomocą której chce przekazać swoim klientom, jak bardzo są dla niego ważni. W związku z tym, tych najwierniejszych sieć nagrodzi firmowymi sneakersami.

#10 Monopoly: Ms. Monopoly

Ms. Monopoly – taką nazwę ma nowa wersja kultowej gry, która została stworzona z myślą o płci żeńskiej. W tej edycji kobiety mają większe uprawnienia niż mężczyźni.

#11 Pole Mokotowskie: Domki dla owadów

Na warszawskim Polu Mokotowskim pojawiło się kilka niezwykle stylowych domków dla takich owadów, jak np. pszczoły, biedronki czy motyle. Hotele będą stanowiły dla nich schronienie podczas okresu jesienno-zimowego.

#12 OLX: „Znajdź pracę, w której zarobki odpowiadają kwalifikacjom”

Kwalifikacje i pensja powinny mówić jednym głosem. Inaczej coś zgrzyta, a pracownik czuje się niedopasowany, jakby był z innej bajki. Taki był główny przekaz najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, promującej kategorię Praca.


#13 Mattel: Neutralne płciowo Barbie

Firma Mattel postanowiła wprowadzić do swojej oferty neutralne płciowo Barbie. Co to dokładnie oznacza? Otóż teraz dzięki nowej kolekcji „Creatable World” słynne lalki będą mogły być zarówno płci żeńskiej, męskiej, jak i żadnej konkretnie zdefiniowanej.

#14 KitKat: Luksusowa wersja

Z okazji tegorocznych świąt Bożego Narodzenia koncern Nestlé wprowadzi na brytyjski rynek… luksusowe KitKaty. Za jedną tabliczkę czekolady trzeba będzie zapłacić prawie 70 złotych!

#15 John Dog: HAUSY

Wiedzieliście, że psie szczekanie to świetna muzyka? Przekonuje o tym pewien nietypowy polski sklep dla psów i kotów, który stworzył piosenkę pełną „psich bitów”.

#16 Lidl: Ubrania z recyklingu

12 września br. w sklepach Lidla pojawiła się kolekcja sportowych ubrań damskich i męskich, które zostały uszyte z tkanin pochodzących z recyklingu.

#17 Opto-Réseau: Okulary fasady

Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób zareklamowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary.

#18 Białystok: Roślinne przystanki

Trzy przystanki w Białymstoku przeszły niesamowitą metamorfozę – zostały posadzone na nich ozdobne trawy i krzewy wieloletnie, które wpływają m.in. na poprawę jakości powietrza.

#19 McDonald’s: McCharge

W wybranych szwedzkich lokalach sieci McDonald’s, położonych nieopodal dróg ekspresowych, pod słynnym logo marki przedstawiającym złote łuki, pojawiły się stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Marka postanowiła zareklamować nową usługę w dość nietypowy sposób.

#20 Burger King: The Meltdown

Brytyjski oddział sieci Burger King postanowił całkowicie wycofać plastikowe zabawki dołączane do zestawów dla dzieci. Co więcej, marka zachęcała też najmłodszych do oddawania swoich nieużywanych zabawek z tworzyw sztucznych, które następnie zostaną poddane recyklingowi.