– Byłem jednym z pierwszych klientów sklepu huawei.pl, a teraz mam okazję podzielić się swoimi wrażeniami z zakupów w serii trzech zabawnych wideo. Często kupuję online, dlatego fajnym doświadczeniem było porównanie moich oczekiwań z tym, co oferuje huawei.pl. Zapraszam do obejrzenia pierwszego wideo już teraz – mówi Robert Lewandowski, ambasador marki Huawei w Polsce.
Pierwszy odcinek serii materiałów wideo promujących huawei.pl z udziałem Roberta Lewandowskiego można zobaczyć na profilu Huawei w serwisie Facebook. W tym samym miejscu, w najbliższych tygodniach zostaną opublikowane pozostałe dwa odcinki z serii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Huawei.pl, jako jedyny kanał sprzedaży, będzie oferował ekskluzywne produkty marki, takie jak wyjątkowe etui do smartfona Huawei P30 Pro wysadzane kryształkami Swarovskiego. Użytkownicy Huawei, którzy posiadają konta ID Huawei, będą mogli korzystać z dedykowanych im promocji, programów lojalnościowych i konkursów.