Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Robert Lewandowski promuje sklep internetowy huawei.pl w serii humorystycznych spotów

Huawei z okazji otwarcia oficjalnego internetowego sklepu marki – huawei.pl, przygotował serię krótkich filmów z udziałem Roberta Lewandowskiego. Ambasador marki w Polsce testuje w nich działanie sklepu i dzieli się swoimi wrażeniami.
O autorze
1 min czytania 2019-10-03

– Byłem jednym z pierwszych klientów sklepu huawei.pl, a teraz mam okazję podzielić się swoimi wrażeniami z zakupów w serii trzech zabawnych wideo. Często kupuję online, dlatego fajnym doświadczeniem było porównanie moich oczekiwań z tym, co oferuje huawei.pl. Zapraszam do obejrzenia pierwszego wideo już teraz – mówi Robert Lewandowski, ambasador marki Huawei w Polsce.

Pierwszy odcinek serii materiałów wideo promujących huawei.pl z udziałem Roberta Lewandowskiego można zobaczyć na profilu Huawei w serwisie Facebook. W tym samym miejscu, w najbliższych tygodniach zostaną opublikowane pozostałe dwa odcinki z serii.

Huawei.pl, jako jedyny kanał sprzedaży, będzie oferował ekskluzywne produkty marki, takie jak wyjątkowe etui do smartfona Huawei P30 Pro wysadzane kryształkami Swarovskiego. Użytkownicy Huawei, którzy posiadają konta ID Huawei, będą mogli korzystać z dedykowanych im promocji, programów lojalnościowych i konkursów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj