Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Komputronik stawia na ekologię i edukuje swoich klientów

Temat ekologii i ochrony środowiska to zagadnienia, które poruszają społeczeństwo. Stale rośnie liczba osób i instytucji, które podejmują walkę o lepsze jutro. Do ich grona dołącza Komputronik, który startuje z akcją „Dla tych, którzy naturalnie chcą zyskać”.
O autorze
2 min czytania 2019-10-10

Komputronik przygotował specjalną kampanię „Dla tych, którzy naturalnie chcą zyskać”. W ten sposób chce zwrócić uwagę na proekologiczne postawy w codziennym korzystaniu ze sprzętu elektronicznego.

– Wiemy jak ważne jest dbanie o środowisko, dlatego chcemy zainteresować naszych klientów tematem ekologii i przekonać ich, że wiele produktów elektronicznych jest przyjaznych dla środowiska lub można je używać w ekologiczny sposób. Zdajemy sobie sprawę, że w obecnych czasach ciężko wyobrazić sobie życie bez technologii, ale możemy nauczyć się wykorzystywać ją proekologicznie i do tego chcemy zachęcić naszych klientów. Przygotowaliśmy dla nich szereg ekorad, które pozwolą świadomie i ekologicznie korzystać ze sprzętu. To czasami najprostsze czynności, np. wyłączanie listwy zabezpieczającej, korzystanie z baterii w laptopach, filtrowanie wody czy wybieranie produktów klasy A++ – mówi Karolina Pietz Drapińska, dyrektor Marketingu i PR Grupy Komputronik.

Ekosystem korzyści

Elementem kampanii jest także konkurs, w którym klienci mogą wygrać oczyszczacze powietrza. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 800 zł na www.komputronik.pl oraz zgłosić swoją ekoporadę. Podczas trwania konkursu do zdobycia będzie dziesięć urządzeń.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Na nasz system ekokorzyści składają się także gwarancja beztroski, która pozwala korzystać bezpiecznie z zakupionego sprzętu nawet przez 5 lat oraz wygodny i korzystny leasing. Dodatkowo, każdy kto do końca października zakupi nowy smartfon ze specjalnej oferty otrzyma w zamian za swój stary telefon kartę podarunkową Komputronik – komentuje Karolina Pietz Drapińska. 

Pełną informację o konkursie oraz ofertę eko sprzętu można znaleźć na dedykowanej stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Eko Challenge dla szkół

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Fundacja Komputronik przygotowała konkurs skierowany do uczniów szkół podstawowych, liceów, techników, szkół branżowych oraz szkół specjalnych, którego celem jest szerzenie proekologicznych postaw wśród młodzieży i zachęcenie jej do dbania o swoje najbliższe otoczenie.

– Akcja wystartuje 14 października, w Dzień Edukacji Narodowej. Nieprzypadkowo wybraliśmy ten termin, ponieważ chcemy mocno podkreślić jak ważna dla całego społeczeństwa jest edukacja proekologiczna. Jako Fundacja Komputronik chcemy na każdym etapie ułatwiać dostęp do innowacyjnych narzędzi wspierających nowoczesną edukację i motywujących do osiągnięcia sukcesu osobistego i zawodowego. Tym razem zdecydowaliśmy zaangażować się w walkę o środowisko i promować proekologiczne postawy. W związku z tym przygotowaliśmy konkurs „Pokaż nam jak Twoja szkoła może być eko!”. Zadaniem konkursowym jest nagranie przez grupę uczniów krótkiego filmu z odpowiedzią na konkursowe pytanie – mówi Monika Buczkowska, prezes Fundacji Komputronik.

Nagrodami w konkursie będą karty podarunkowe i bidony Brita dla uczniów oraz ekologiczne rozwiązania technologiczne dla szkół – oczyszczacze powietrza, dzbanki filtrujące. Szkoła, której zespół zdobędzie pierwsze miejsce otrzyma dodatkowo 10 000 zł na zakup sprzętu elektronicznego w Komputronik.

Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie Fundacji.