Umlauty jako podstawa dla kursantów – nowa kampania Goethe-Institut

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Umlauty jako podstawa dla kursantów – nowa kampania Goethe-Institut

Wraz z rozpoczęciem kolejnego semestru kursów językowych, Goethe-Institut pokazuje kolejną kampanię – tym razem dotyczącą podstaw języka niemieckiego.

Bohaterami kampanii są litery z umlautami: ö, ä, ü oraz „scharfes S” czyli ß.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kreacje opierają się na tych, charakterystycznych dla języka niemieckiego literach osadzonych w na prostych, zwracających uwagę tłach – kolorach identyfikacji Goethe-Institut.

Kampania ma odsłonę outdoorową – na citylightach w Warszawie, ale także jest widoczna w ponad 300 klubokawiarniach w Warszawie w postaci plakatów i ulotek docierających bezpośrednio do grupy docelowej.

Wsparciem dla kampanii jest szeroka akcja reklamowa na portalu Facebook, skierowana do młodych mieszkańców Warszawy zainteresowanych niemiecką kulturą.


Za realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest leniva.studio.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij