#OdKulis: Kampania „Przejdźmy na ty” marki Tyskie

#OdKulis: Kampania „Przejdźmy na ty” marki Tyskie
Podczas tegorocznych wakacji marka Tyskie w ramach swojej akcji zachęcała plażowiczów ukrywających się za swoimi parawanami, by „Przeszli na ty” z innymi wypoczywającymi. Teraz przedstawiamy, jak wyglądała realizacja kampanii #OdKulis.
O autorze
2 min czytania 2019-10-18

W cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają najciekawsze kampanie i działania od wewnątrz: jak w praktyce wygląda realizacja, z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami muszą się zmierzyć twórcy oraz jakie nieplanowane i zaskakujące zdarzenia miały miejsce. Teraz przedstawiamy kulisy akcji marki Tyskie pod hasłem „Przejdźmy na ty”

W ramach kampanii na plaży w Lubiatowie pojawił się tajemniczy parawan, który swoim rozmiarem znacznie się wyróżniał na tle innych. W środku natomiast znajdował się bar. Inicjatorzy akcji dali plażowiczom ciekawą propozycję – za oddanie swojego parawanu i nawiązanie kontaktu z innymi wypoczywającymi otrzymywali piwo.

O kulisach kampanii opowiada Kornelia Stanisławska, junior brand manager marki Tyskie.    

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorzy i pomysłodawcy

Pomysłodawcami akcji są dwie agencje reklamowe stale obsługujące markę Tyskie –  agencja Bardzo, autorzy platformy strategiczno-kreatywnej „Przejdźmy na Ty” oraz agencja GONG, odpowiedzialna za działania kreatywne w digitalu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pomysł

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Inspirację do kolejnej odsłony kampanii marki przyniósł sezon letni, który przypomniał wszystkim o problemie, który dosłownie, każdego lata, dzieli Polaków. Mowa o zjawisku parawaningu, czyli masowym stawianiu turystycznych parawanów na polskich plażach. Kreatywni zauważyli, że jest to idealna przestrzeń do działania dla marki Tyskie, która może w ten stan rzeczy zaingerować, zwrócić uwagę na problem i spróbować zjednoczyć plażowiczów.

Osoby zaangażowane w realizację

Skala projektu stanowiła duże wyzwanie. Z tego powodu do czasu wypracowania konceptu, przez przygotowania oraz realizację produkcji na planie, aż po post-produkcji zaangażowanych było blisko 100 osób.

Przygotowania

Prace koncepcyjne, dopracowywanie pomysłu i sprawy organizacyjne trwały miesiąc. Sama realizacja na planie – jeden dzień.

Kolejne kroki

Marka Tyskie w dalszym ciągu będzie realizować swoją strategię – szukać okazji do zbliżania ludzi do siebie i zachęcać do przełamywania barier. Chcemy wkraczać tam, gdzie Polacy czują się podzieleni i anonimowi. Dodatkowo w ramach idei „Przejdźmy na Ty” zostaną otwarte bramy Tyskich Browarów Książęcych dla szerszej publiczności. Oznacza to, że na terenie Browaru na stałe będą organizowane różnego rodzaju wydarzenia kulturalne, a kilka razy do roku większe imprezy połączone z koncertami. To doskonała okazja do przechodzenia na Ty przy Tyskim, nie tylko ze sobą, ale i z Tyskimi Browarami Książęcymi.

Wyzwania

Pogoda, a co za tym idzie dobranie odpowiedniego terminu nagrania. Na szczęście udało nam się trafić na słoneczne okienko między serią deszczowych dni i zrealizowaliśmy projekt według wstępnych założeń. Nie mniejszym wyzwaniem było potajemne postawienie wielkiego parawanu na plaży, który skrywał bar Tyskiego.

Największe niespodzianki i nieplanowane zdarzenia

Największą niespodzianką był dla nas odbiór akcji wśród plażowiczów. Nie spodziewaliśmy się tak pozytywnych reakcji i entuzjazmu z ich strony.