PZU wybrało agencję d*fusion communication

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZU wybrało agencję d*fusion communication

Od października 2019 roku agencja d*fusion communication świadczy usługi public relations dla Grupy PZU. Do zadań agencji będzie należało wsparcie spółek Grupy PZU w realizacji strategii komunikacji, działania o charakterze wizerunkowym oraz public relations.

Agencja d*fusion będzie także wspierała spółkę w komunikacji dotyczącej kluczowych dla firmy produktów i usług, zgodnie ze strategią Grupy PZU.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy PZU, zwraca uwagę na doświadczenie agencji we współpracy z klientami reprezentującymi nowe technologie i zmieniającymi tradycyjne oblicze branż, w których działają.

– Grupa PZU mocno zmienia swoje oblicze, korzystając z nowych technologii i przechodząc transformację w wielu obszarach. Liczba projektów, które z sukcesami wdrażamy i ciągły proces zmiany wymagają wsparcia ze strony doradców rozumiejących nasz biznes i naszą pozycję. Wierzymy, że d*fusion będzie dla nas wsparciem w każdym z wielu obszarów naszej komunikacji – dodał Damian Ziąber.

– Strategia #nowePZU kładzie nacisk na coraz bliższą obecność w życiu klientów, cyfryzację procesów oraz wykorzystanie nowych technologii. Takie usługi, jak PZU GO, portal i aplikacja Moje PZU oraz dynamicznie rosnąca sieć medyczna już dzisiaj wpływają na poprawę komfortu życia i zdrowie wielu Polaków. Uczestnictwo w działaniach komunikacyjnych wspierających realizację tej śmiałej wizji rozwoju jest dla nas ogromnym wyróżnieniem – mówi Łukasz Malczewski, partner zarządzający d*fusion communication.

Po stronie d*fusion za współpracę z klientem odpowiedzialni będą Piotr Żabowski oraz Marek Kuleta, a projekt będzie koordynował Piotr Jamrogiewicz. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij