H&M testuje internetowy sklep z używaną odzieżą

H&M testuje internetowy sklep z używaną odzieżą

H&M rozpoczęło testy internetowego second-handu. Na tę chwilę usługa dostępna jest tylko w Szwecji, lecz być może już wkrótce zostanie poszerzona o inne kraje.

W połowie października br. przedstawiciele Grupy H&M poinformowali o zainwestowaniu 4,5 mln euro i dokupieniu udziałów w Sellpy – platformie zajmującej się sprzedażą używanych ubrań. Biorąc pod uwagę poprzednią inwestycję, teraz szwedzka marka posiada łącznie 70% udziałów, co czyni ją większościowym udziałowcem firmy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z tym H&M postanowiło wejść na rynek odzieży używanej i rozpocząć testy internetowego second-handu. Pilotaż takiej usługi prowadzony jest na tę chwilę jedynie w Szwecji, a w niedalekiej przyszłości ma być rozpoczęty również w Niemczech. 

Docelowo jednak dzięki inwestycji H&M ekspansja platformy Sellpy planowana jest też na rynki międzynarodowe. 

PS

Zircle – tak nazywa się nowy second-hand Zalando, w którym można kupić używaną odzież kobiecą. Sklep pojawił się w berlińskim centrum handlowym Alexa.

PS2

W niewielkiej szwedzkiej miejscowości Eskilstuna pojawiła się galeria handlowa ReTuna z produktami tylko z drugiej ręki. Pomysłodawczyni miejsca Anna Bergstrom znalazła kompromis między konsumpcjonizmem a ideą zero waste.

PS3

Worn Wear to internetowy komis marki Patagonia, w którym dostępne są używane ubrania oraz sprzęt firmy. Celem sklepu jest ograniczenie nadmiernego konsumpcjonizmu oraz przeciwdziałanie zanieczyszczeniom środowiska. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij