E_misja Interactive 360 wprowadza Scorbolamid w RWD

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
E_misja Interactive 360 wprowadza Scorbolamid w RWD

E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) zbudowała stronę produktową marki Scorbolamid (Polpharma) w technologii Responsive Web Design – dostępną na każdym urządzeniu do przeglądania sieci.

Agencja zbudowała serwis produktowy dla marki Scorbolamid, który będzie pełnić funkcję Landing Page’a dla kampanii online’owych oraz offline’owych prowadzonych przez markę. E_misja Interactive 360 stworzyła również grę Scorbonoid, bazującą na mechanice gry Arkanoid. Gra ma za zadanie podkreślać najważniejszy wyróżnik funkcjonalny leku Scorbolamid, jakim jest jego aktywne działanie lecznicze, odróżniające go od pozostałych immunostymulantów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polpharma zdecydowała się na wprowadzenie technologii RWD w odpowiedzi na rosnący trend wśród internautów, którzy co raz częściej wybierają urządzenia mobilne do surfowania w sieci.

Nowa strona jest w pełni czytelna, intuicyjna i funkcjonalna na każdym urządzeniu umożliwiającym przeglądanie Internetu. Budowa serwisu w Responsive Web Design ma również pozytywny wpływ na jego pozycjonowanie.

Nowy serwis marki, zbudowany w technologii RWD jest dostępny pod adresem www.scorbolamid.pl.

To kolejna produkcja agencji z grupy NuOrder dla Polpharmy. Do tej pory realizowane były projekty dla takich marek z jej portfolio jak Big Active, Ranigast i Polprazol.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij