Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kobiece zdrowie intymne bez tabu – w Krakowie ruszyła druga edycja kampanii „Go Healthy Girl”

Wykłady z ekspertami, otwarte warsztaty i konsultacje – tak właśnie wygląda druga edycja kampanii społecznej „Go Healthy Girl”, która trwa do 6 listopada br. w Krakowie. Celem akcji jest popularyzacja rzetelnej wiedzy na temat profilaktyki, przebiegu oraz leczenia kobiecych schorzeń intymnych.
O autorze
3 min czytania 2019-10-30

„Go Healthy Girl” to kampania edukacyjna, mająca na celu zachęcenie kobiet do regularnych badań ginekologicznych i poszerzenia wiedzy na temat dostępnych metod zapobiegania schorzeniom intymnym. Podczas serii wykładów eksperckich zostaną poruszone tematy związane z profilaktyką zdrowia intymnego, m.in. temat wirusa HPV, raka szyjki macicy, raka piersi, a także nietrzymania moczu, ćwiczenia mięśni dna miednicy, infekcji intymnych czy problemów z zajściem w ciążę. Za organizacją i przebiegiem akcji stoi zespół Fundacji Admoveri, a podczas ubiegłorocznej edycji kampanii w edukacyjnych wykładach wzięło udział ponad 400 kobiet z Krakowa.

– Polki przede wszystkim nie korzystają z profilaktyki. Statystyki są nieubłagane: zgodnie z zaleceniami europejskimi akceptowalny poziom uczestnictwa kobiet w badaniach profilaktycznych raka piersi i raka szyjki macicy liczonych jako liczba kobiet zaproszonych i biorących udział w programie, wynosi 70 procent. Dla porównania, w Polsce w badaniach profilaktycznych wciąż bierze udział mniej niż 50 procent kobiet. Po spotkaniach ze studentkami wiemy, że powszechna edukacja mająca kształtować świadomość odpowiedzialności za swoje zdrowie, jest w naszym kraju po prostu nieskuteczna. Dlatego tej jesieni zapraszamy na kolejną edycję naszej kampanii, podczas której chcemy zachęcić Polki do znalezienia w swoim kalendarzu miejsca na regularne badania ginekologiczne – tłumaczy Karolina Sztyler, fundator Fundacji Admoveri twórczyni inicjatywy Go Healthy Girl.

#SheCare czyli w trosce o kobiece życie

Organizatorzy akcji Go Healthy Girl współpracują z krakowskimi uczelniami: Wyższa Szkołą Zarządzania i Bankowości, Uniwersytetem Jagiellońskim, Uniwersytetem Ekonomicznym, Politechniką Krakowską, Akademią Górniczo – Hutniczą  i oraz specjalistami z różnych dziedzin: lekarzami, psychologami, seksuologami czy fizjoterapeutami uroginekologicznymi. Tematy nie ograniczają się wyłącznie do zagrożeń związanych z wirusem HPV i rakiem szyjki macicy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcemy podejść do kwestii zdrowia kobiet szeroko i nie zamykać się na jakikolwiek z jego aspektów – kontynuuje pomysłodawczyni akcji – rozmawiamy o profilaktyce, w tym o higienie i konieczności przeprowadzania regularnych badań kontrolnych, ale sporo uwagi poświęcamy także sferze seksualnej. Mówimy chociażby o korzyściach wynikających z wykonywania ćwiczeń mięśni głębokich miednicy i o ich wpływie na jakość życia seksualnego oraz zdrowia – dodaje Karolina Sztyler.

– Do akcji propagowania profilaktyki zdrowotnej może włączyć się każda kobieta, nie tylko uczestnicząc w przygotowanych warsztatach i wykładach, ale też pokazując swoje poparcie w mediach społecznościowych. W ramach różowej kampanii „Go Healthy Girl” każda dziewczyna, która zadba o swoje zdrowie, wykonując badania cytologiczne bądź USG piersi, konsultując się z lekarzem, wysyłając na badania swoją mamę lub koleżankę, a następnie umieści zdjęcie w dowolnym kanale social media z hasztagiem #shecare, pomoże popularyzować temat regularnego dbania o zdrowie intymne – mówi Agata Kołodziejczyk, współorganizatorka akcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ważnym elementem promocji akcji jest dobór kolorów, dzięki którym Go Healthy Girl zyskuje niezwykle atrakcyjną oprawę graficzną. Kojarzący się z kobiecością róż od 1990 roku jest wykorzystywany w kampaniach społecznych zwracających uwagę na problem nowotworów wśród kobiet. Właśnie wtedy Amerykańskie Stowarzyszenie Raka Piersi rozdawało różowe czapki uczestnikom nowojorskiego biegu o zdrowie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Dzisiaj różowa wstążka to coś więcej niż tylko przypomnienie o niebezpieczeństwie związanym z tą chorobą. Jest przede wszystkim kojarzona z kwestią profilaktyki i świadomego podejścia do zagadnienia własnego zdrowia. To połączenie nie tylko znakomicie ze sobą współgra, ale daje także jasny przekaz: rozmowy o zdrowiu, seksualności i komforcie psychicznym nie powinny wzbudzać wstydu i zgorszenia. Są ważnym elementem życia każdej modnej kobiety – dodaje organizatorka i dyrektor kreatywny projektu Karolina Sztyler. 

Fundacja Admoveri pokazuje, że akcje charytatywne mogą zachwycać nie tylko podejmowanymi działaniami, ale również estetyką. Dzięki temu trafiają do szerokiego grona odbiorców, udowadniają, że pomagać można na wiele sposobów, a budowanie świadomości i rozpowszechnianie wiedzy to wyjątkowa inwestycja. Nie trzeba również ograniczać się do tradycyjnych środków przekazu. Ważnym elementem podczas i tej edycji kampanii stała się stała się bowiem sesja zdjęciowa zrealizowana przez fotografa Mateusza Luzara. Dodatkowym elementem Go Healthy Girl 2.0 jest różowy spot zrealizowany przez Ape House Film w którym drobna, wysportowana blondynka zachęca do regularnych badań cytologicznych. 

Za pomysłem i realizacją kampanii stoi Fundacja Admoveri, która działa przy współpracy z State Street Bank Polska. W kampanię zaangażowało się także wiele firm i instytucji krakowskich.