Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wojtek Kardys i Bartek Foszer wystartowali z programem o marketingu i biznesie

W poniedziałek zadebiutował pierwszy odcinek video-podcastu Wojtka Kardysia i Bartłomieja Foszera o marketingu i biznesie. W programie, prowadzący zapraszają ekspertów z branży digitalowej, twórców, managerów, przedsiębiorców by rozmawiać o marketingu, pieniądzach i biznesie.
O autorze
1 min czytania 2019-10-30

Kolejne odcinki programu będą publikowane w każdy poniedziałek. Obecnie można go usłyszeć (i zobaczyć) na kanale w serwisie YouTube oraz w formie audio na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, iTunes, czy Google Podcasts.

W pierwszym odcinku Wojtek Kardyś oraz Bartlomiej Foszer rozmawiają o marketingu influencerskim, MCNach, przyszłości Youtube’a i umowach barterowych z youtuberami: Piotrkiem Jurkowskim (kanał na YT: Gdzie Bądź) oraz iluzjonistą Y (kanał na YT: Magic of Y).

– Chcemy by to była przestrzeń dla wszystkich – i tych co zaczynają z marketingiem i biznesem jak i dla starych wyjadaczy, którzy chcą być na bieżąco. Dlatego też chcemy by zawsze były cztery osoby, cztery punkty widzenia i cztery różne spostrzeżenia na dany temat – komentuje Wojtek Kardyś.

– Uznaliśmy, że obecnie brakuje miejsca, w którym szersza publika miałaby dostęp do wiedzy z zakresu marketingu. Świat ten bardzo szybko się zmienia i wiemy, że ciężko za tymi zmianami nadążyć zarówno marketerom jak i przedstawicielom biznesu. Chcemy, aby nasze rozmowy pomagały być wszystkim na bieżąco. – dodaje Bartek Foszer.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj