Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Joanna Kasprzyk dyrektorem sprzedaży w Semahead

Semahead – agencja perfomance marketingu 360, będąca częścią Bauer Media Group, ma nowego dyrektora sprzedaży – Joannę Kasprzyk. Stanowisko objęła z początkiem października br.
O autorze
0 min czytania 2019-10-30

Nowa szefowa Działu Sprzedaży przejęła odpowiedzialność za wyniki pionów New Business oraz Client Service. To zawodowy powrót do Semahead, ponieważ w latach 2013-2016 również pracowała w dziale sprzedaży na stanowisku account managera. Przed ponownym dołączeniem do Semahead, spełniała się jako project manager w krakowskiej agencji The Nets. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży Monster Polska. Dotychczas zaangażowana była w projekty dla marek, takich jak: Unilever, Grupa Wydawnicza Znak, Stowarzyszenie Wiosna, 5.10.15.

Agencja Semahead działa na rynku od 9 lat, kieruje swoją ofertę do klientów z branży e-commerce, B2B oraz wspiera procesy digitalizacji w zakresie działań marketingowych. Klienci agencji to m.in.: Black Red White, Vitkac, Witchen, SuperPharm, Chocolissimo.