Nowa szefowa Działu Sprzedaży przejęła odpowiedzialność za wyniki pionów New Business oraz Client Service. To zawodowy powrót do Semahead, ponieważ w latach 2013-2016 również pracowała w dziale sprzedaży na stanowisku account managera. Przed ponownym dołączeniem do Semahead, spełniała się jako project manager w krakowskiej agencji The Nets. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży Monster Polska. Dotychczas zaangażowana była w projekty dla marek, takich jak: Unilever, Grupa Wydawnicza Znak, Stowarzyszenie Wiosna, 5.10.15.
Agencja Semahead działa na rynku od 9 lat, kieruje swoją ofertę do klientów z branży e-commerce, B2B oraz wspiera procesy digitalizacji w zakresie działań marketingowych. Klienci agencji to m.in.: Black Red White, Vitkac, Witchen, SuperPharm, Chocolissimo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024