Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Śpiewające paczki wprowadzają w świąteczny klimat w kampanii Amazona

Śpiewające paczki wprowadzają w świąteczny klimat w kampanii Amazona
Amazon zaprezentował swoją najnowszą kampanię świąteczną, w której przy akompaniamencie piosenki „Everybody Needs Somebody to Love” Solomona Burke'a śpiewające paczki marki wprowadzają w radosny, świąteczny klimat.
O autorze
0 min czytania 2019-11-08

Motywem przewodnim najnowszej kampanii Amazona są powroty do domu na święta. Bohaterowie spotu – m.in. kurierka dostarczająca ostatnie zamówienia oraz młodzi ludzie jadący pociągiem – w towarzystwie paczek marki śpiewają popularną piosenkę „Everybody Needs Somebody to Love” i stopniowo wprowadzają wokół siebie magiczny, radosny i błogi świąteczny klimat. 

Za realizację odpowiada agencja Lucky Generals. 

PS

IKEA ruszyła z nową, świąteczną kampanią, w ramach której wprowadziła do sklepów serię tematycznych produktów. Sieć uniknęła jednak określania ich hasłem „bożonarodzeniowe”, co wywołało kontrowersje m.in. w Skandynawii. Wielu osób zarzuciło marce „przesadną poprawność polityczną”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Aktor Macaulay Culkin, czyli filmowy Kevin sam w domu, wystąpił w kampanii marki Happy Socks, w której reklamuje nową, świąteczną kolekcję skarpetek i zdradza, jakie ma podejście do Bożego Narodzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się