Program wydarzenia obejmuje 6 prezentacji oraz 3 warsztaty specjalistów ze świata biznesu i akademickiego. Konferencja ma charakter interdyscyplinarny i adresowana jest do osób zawodowo związanych z branżą interaktywną, studentów oraz wszystkich tych, którzy interesują się zagadnieniami użyteczności, projektowania interakcji i doświadczeń użytkownika.
Wydarzenie odbędzie się w dniu 14 listopada 2013 roku w godz. 14.00-21.30 w siedzibie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Po konferencji przewidziane jest after party w restauracji Pasta.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
WUD na Pradze to jedna z największych inicjatyw tego typu w Polsce. Organizatorami tegorocznej warszawskiej edycji są CHI Polska oraz SWPS.
Światowy Dzień Użyteczności obchodzony jest od 2005 roku w ponad 40 krajach na całym świecie. Jego celem jest budowanie świadomości, promowanie i wspieranie projektowania rozwiązań użytecznych i przyjaznych odbiorcy. W tym roku inspiracją do spotkania jest służba zdrowia. Szczegółowe informacje o inicjatywie WUD na Pradze dostępne są na stronie www.wudnapradze.org.
NowyMarketing jest patronem medialnym tego wydarzenia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing