PHD zostało globalną agencją mediową LG

Po dogłębnej analizie rynku, koreański koncern LG Electronics Inc. powierzył rolę swojej globalnej agencji mediowej PHD. W związku z tą decyzją sieć PHD zajmie się kompleksowym planowaniem i zakupem mediów dla całego portfolio produktów LG w ponad 50 krajach, w tym w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-11-20

Od stycznia 2020 PHD będzie wspierać globalny wzrost marki LG przy pomocy działań mediowych, strategicznych, technologicznych oraz analitycznych. Realizacją tego zadania zajmie się grupa specjalistów ds. strategii z poszczególnych rynków, współpracujących z zespołem kierującym projektem z centralnego biura w Seulu.

Kontrakt obowiązuje we wszystkich regionach, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Rosji, Australii, Kanadzie, Indiach, Meksyku, Wietnamie, pośród ponad 50 krajów. Działania aktywacyjne LG w Korei będą w dalszym ciągu realizowane przez lokalną agencję HS Ad.

– Bardzo się cieszymy, że mamy okazję współpracować z LG przy realizacji ich potrzeb mediowych – mówi Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca PHD w Polsce. – LG jest ikoną i doskonałym przykładem prawdziwie globalnej marki, która, poprzez swoje strategiczne inwestycje, szczególnie związana jest w Europie właśnie z rynkiem polskim. To wspaniale, że będziemy mogli przyczynić się do ich rozwoju oraz sukcesów w Polsce i na ponad 50 rynkach na całym świecie. – dodaje Kiełczyńska.

– Osiągnięcia takie jak to ukazują prawdziwy potencjał sieci PHD. Cieszymy się, że możemy wspomóc LG w ich dążeniu do bycia jeszcze bardziej dynamiczną i inteligentną marką przyszłości, jednocześnie wcielając w życie hasło „Life’s Good”.” – dodaje Philippa Brown, dyrektor generalny PHD Worldwide.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj