Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kolacja zmysłów z Rémy Martin

Wielowymiarowość koniaku, to jedna z najbardziej charakterystycznych cech tego trunku. Jego zadaniem jest pobudzenie prawie wszystkich zmysłów. Czy to możliwe? O tym przekonali się goście kolacji sensorycznej Rémy Senses – Anja Rubik, Kuba Wojewódzki, Małgorzata Szumowska czy Maja Ostaszewska.
O autorze
1 min czytania 2019-12-16

W ostatni weekend francuska marka koniaku miała okazję gościć znakomite postaci – osoby o niezwykle ciekawych doświadczeniach i talentach, różnych profesjach i kreatywnym myśleniu. W industrialnej przestrzeni praskiej Stalowni spotkali się Anja Rubik, Kuba Wojewódzki, Małgorzata Szumowska, Maja Ostaszewska, Rita Zimmermann, Misia Furtak, Piotr Czaykowski, Michał Borowik, Agata Serge i Dionizy Wincenty Płaczkowski. Jaki był cel kolacji? Piotr Kraśko, w roli prowadzącego, oraz przedstawiciele grupy Rémy Cointreau – właściciela marki Rémy Martin, zabrali zaproszonych gości w sensualną podróż do barwnego świata marki. Koncepcja wieczoru opierała się na prostym założeniu – organizatorzy chcieli, aby uczestnicy doświadczyli koniaku Rémy Martin wszystkimi zmysłami.

Za wstęp do sensorycznej uczty odpowiadała Rita Zimmermann. Artystka przygotowała zaproszenie w formie charakterystycznego dla siebie kolażu z wkomponowaną karafką Rémy Martin XO. Kolejnym elementem czekającym na uczestników kolacji było menu degustacyjne przygotowane przez Michała Gniłkę, znanego

z nietuzinkowych wegańskich propozycji. Szef kuchni przygotował potrawy nawiązujące do dwóch ekskluzywnych wariantów koniaku: Rémy Martin XO oraz Rémy Martin VSOP, dopieszczając dania nutą tego głębokiego trunku.

O samej marce opowiadał Piotr Wesołowski – ambasador marki, który zadbał o dopieszczenie kubków smakowych, serwując koniak na czysto oraz klasyczne drinki na jego bazie (Rémy Ginger, Sidecar, Sazerac i Cointreaupolitan). Spotkanie zakończył występ Misi Furtak i jej zespołu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcja spotkania Rémy Senses skupiała się nie tylko na wielowymiarowości koniaku, ale przede wszystkim gości. Połączenie ich charakterów, opinii, zainteresowań i wiedzy dało niepowtarzalny wachlarz emocji i zapewniło wieczór pełen inspiracji. Tak właśnie widzi świat marka Rémy Martin – w swoich wartościach podkreśla złożony charakter każdego z nas, gdzie dojrzałość i klasyka są partnerem dla młodzieńczej odwagi oraz nowatorskich rozwiązań.

Słuchaj podcastu NowyMarketing