Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy client partner i senior sales manager w grupie LTTM

W kierowanym przez Magdalenę Talmę zespole Sales grupy LTTM wydarzyły się dwie zmiany kadrowe. Marcin Skalski, związany z firmą od półtora roku, awansował na Senior Sales Managera. Dodatkowo, do zespołu dołączył Łukasz Nowosadko, który objął stanowisko Client Partnera.
O autorze
1 min czytania 2019-12-17

Marcin Skalski po awansie na senior sales managera zorientowany jest na tworzeniu kompleksowych, strategiczno-kreacyjnych ofert dla klientów bezpośrednich. Oprócz tego wśród jego obowiązków znajduje się stały kontakt z agencjami i domami mediowymi. Przed rozpoczęciem kariery w LifeTube, Skalski przez 9 lat związany był z branżą retail w firmie VF Polska, gdzie odpowiadał za wdrażanie działań marketingowych dla marek Lee i Wrangler. Wcześniej współpracował z agencją LuxPR przy obsłudze PR klientów oraz przy organizacji eventów.

Łukasz Nowosadko na nowo utworzonym w dziale Sales stanowisku client partnera jest odpowiedzialny za obsługę klientów, jak i aktywne pozyskiwanie dodatkowych współprac. Nowy Client Partner bezpośrednio współpracuje z działem Client Service, strategii, mediów i twórców w LTTM. Nowosadko swoje doświadczenie zdobywał przez 7 lat pracując w biurze reklamy TVN Media, gdzie zajmował się sprzedażą kampanii spotowych i sponsoringowych, pracując dla TVN BIŚ oraz w zespole Sprzedaży Regionalnej, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż kampanii w całej grupie TVN oraz kanałach partnerskich Premium TV. 

– Przed moim zespołem stoi wiele ciekawych wyzwań – po powstaniu grupy LTTM zrzeszamy w sieci ponad 800 zweryfikowanych twórców internetowych, z którymi tworzymy kampanie o standardach brand safety dla naszych klientów. Zakres kompetencji grupy poszerzył się również o sieć podcasterów, którą właśnie budujemy, dlatego cieszę się z tak dynamicznego rozwoju mojego teamu i stopniowego wzbogacania go o kolejnych ekspertów – komentuje Magdalena Talma, Head of Sales.

Powiększanie się zespołu Sales o nowych ekspertów związane jest nie tylko z rozrastaniem się bazy youtuberów, która obecnie łączy twórców z LifeTube, TalentMedia oraz Gamellon, ale również z prężnym rozwojem stałych i nowych produktów reprezentowanych przez grupę: tworzenia kanałów marek, produkcji formatów wideo, współpracy z celebrytami oraz podcasterami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj