Kobiety kochają diamenty - wyniki loterii Elseve L’Oréal Paris i Blueberry Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kobiety kochają diamenty - wyniki loterii Elseve L’Oréal Paris i Blueberry Group

6 października skończyła się trwająca od 2 września ogólnopolska loteria promocyjna „Kobiety kochają diamenty”, przygotowana dla Elseve L’Oréal Paris przez Blueberry Group.

Wyniki loterii są dowodem na to, że… kobiety rzeczywiście kochają diamenty. Założone KPI zostały przekroczone o 80%. W ciągu 5 tygodni w loterii zanotowano aż 271 279 zgłoszeń!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do tak spektakularnego sukcesu przyczynił się innowacyjny mechanizm informowania o nagrodach w loterii. Aby wygrać, należało zakupić dowolny produkt marki Elseve, zachować paragon i dokonać zgłoszenia za pomocą SMS-a. Dzięki SMS-owi zwrotnemu uczestnik od razu dowiadywał się czy wygrywa! A jeśli nie wygrał – otrzymywał drugi los.

Zwycięzcy byli wyłaniani przez kolejnych pięć tygodni, w codziennych oraz cotygodniowych losowaniach. Czekały na nich atrakcyjne nagrody, m.in. karty przedpłacone o łącznej wartości 50 tys. zł, złota biżuteria Apart z diamentami oraz zegarki marki Michael Kors.

Organizatorem loterii „Kobiety kochają diamenty” była agencja Blueberry Group, która zgodnie z potrzebami Klienta stworzyła mechanizm loterii oraz odpowiadała za jej obsługę.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij