Zidentyfikowanie tematów rozmów na Facebooku może pozwolić przewidzieć kolejne wydarzenia w otaczającym nas świecie. Raport pokazuje trendy w 7 kategoriach: Beauty & Fashion, Handel, Rozrywka, Żywność, Wellness, Nauka & Technologie oraz Podróże & Czas Wolny.
Dowiadujemy się m.in., że konsumenci zainteresowani korzyściami płynącymi z niektórych produktów spożywczych bardzo często poruszają temat prawidłowego odżywiania w dyskusjach o gotowaniu. Natomiast świadomość ekologiczna coraz silniej wpływa na decyzje zakupowe w branży kosmetycznej, modowej i turystycznej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Raport uzupełniają opinie i komentarze ekspertów z The Innovation Group J. Walter Thompson Intelligence, PSFK i Stylus.
Pełna treść raportu dostępna jest na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024