Valkea zbudowała ponad 100-osobowy zespół specjalistów i entuzjastów, których praca zaowocowała ponad 60 nagrodami w branżowych konkursach w kraju i za granicą. Tylko w ostatnich trzech latach agencja zrealizowała ponad 300 projektów dla 128 klientów notując 20-procentowe wzrosty każdego roku. Są wśród nich m.in. Polpharma, Cropp, Reebok, Douglas, Levis, Play, TUI, Atrium, Apsys, Unibail.
– Działamy odważnie, zgodnie z wyzwaniami rynku, wymaganiami klientów i własnymi ambicjami. Valkea to młoda duchem, solidnie doświadczona agencja marketingowa – pełna pasji, ciekawości i talentu – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W 2020 roku Valkea obchodzi 20-lecie powstania. Kolejny etap działalności firma zaakcentowała odświeżoną identyfikacją wizualną z mocnymi akcentami graficznymi oraz wyrazistym przekazem merytorycznym. Nowemu otwarciu towarzyszy również zaprojektowana na nowo strona internetowa: www.valkea.com.