Z okazji 20-lecia Valkea prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Z okazji 20-lecia Valkea prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną

Po latach systematycznego poszerzania kompetencji Valkea stała się jedną z niewielu agencji marketingowych na rynku oferujących usługi w kompleksowym zakresie (strategia, kreacja, digital, social media, custom publishing, eventy, public relations). Teraz firma prezentuje nową identyfikację wizualną.

Valkea zbudowała ponad 100-osobowy zespół specjalistów i entuzjastów, których praca zaowocowała ponad 60 nagrodami w branżowych konkursach w kraju i za granicą. Tylko w ostatnich trzech latach agencja zrealizowała ponad 300 projektów dla 128 klientów notując 20-procentowe wzrosty każdego roku. Są wśród nich m.in. Polpharma, Cropp, Reebok, Douglas, Levis, Play, TUI, Atrium, Apsys, Unibail.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Działamy odważnie, zgodnie z wyzwaniami rynku, wymaganiami klientów i własnymi ambicjami. Valkea to młoda duchem, solidnie doświadczona agencja marketingowa – pełna pasji, ciekawości i talentu – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea.

W 2020 roku Valkea obchodzi 20-lecie powstania. Kolejny etap działalności firma zaakcentowała odświeżoną identyfikacją wizualną z mocnymi akcentami graficznymi oraz wyrazistym przekazem merytorycznym. Nowemu otwarciu towarzyszy również zaprojektowana na nowo strona internetowa: www.valkea.com.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij