Suszonki miesiąca: top 15 kreacji grudnia 2019

Suszonki miesiąca: top 15 kreacji grudnia 2019
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w grudniu 2019 roku.
O autorze
2 min czytania 2020-01-08

#1 Królowa Elżbieta II: Specjalista ds. social mediów

Królowa Elżbieta II szuka specjalisty ds. social mediów – takie ogłoszenie pojawiło się w grudniu 2019 roku na oficjalnej stronie poświęconej rodzinie królewskiej. Do głównych zadań takiej osoby będzie należało m.in. budowanie publicznego wizerunku monarchini.

#2 Wymiana Ciepła: Ubrania dla potrzebujących

W grudniu 2019 roku w kilku miejscach w Polsce pojawiły się wieszaki, które były częścią inicjatywy „Wymiana Ciepła”. Ideą akcji było zachęcenie społeczeństwa do zostawiania tam swoich nieużywanych już ubrań, które następnie zostały wykorzystane przez osoby potrzebujące.

#3 WWF x Prado: + 1,5ºC zmienia wszystko

1,5 stopnia Celsjusza to z pozoru tak niewiele – lecz nowa akcja organizacji WWF i madryckiego muzeum Prado dobitnie pokazuje, jak błędne jest to stwierdzenie. W jej ramach zmodyfikowano słynne dzieła sztuki, by pokazać możliwe skutki ocieplenia klimatu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#4 IKEA: Kolor roku Pantone

Klasyka i ponadczasowa elegancja – takie słowa charakteryzują odcień Classic Blue, który został okrzyknięty kolorem 2020 roku według marki Pantone. IKEA szybko przygotowała swoją błyskotliwą odpowiedź na tę nowinę. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#5 Białostockie schronisko: Pies to nie prezent

Schronisko dla Zwierząt w Białymstoku w ramach akcji „Pies to nie prezent” postanowiło wstrzymać adopcję szczeniąt w okresie świątecznym, by zwrócić uwagę społeczeństwa na to, że adopcja powinna być przemyślaną i odpowiedzialną decyzją.

#6 Bolt: Uber jeździ Boltem

„Pani Uber jeździ Boltem” – takie hasło pojawiło się na plakacie stworzonym w ramach grudniowej kampanii firmy oferującej przewozy nietaksówkarskie. Jak tłumaczył Bolt, twarzą akcji była „zadowolona klientka marki”.

#7 „Głodny” artysta zjadł banana wartego 120 tys. dolarów: RTM’y marek

Kilka dni temu głośno zrobiło się pewnym „incydencie” w galerii sztuki w Miami – gruziński artysta bowiem zjadł przyklejonego do ściany banana, który był częścią dzieła włoskiego twórcy instalacji artystycznych. Marki szybko zareagowały na tę nietypową formę sztuki.

#8 Red Cross Sydney: The Burnt Christmas Tree

Po potężnych pożarach w Nowej Południowej Walii, władze miasta Sydney i australijski oddział organizacji Red Cross połączyły siły i stworzyły nietypową choinkę wykonaną z kłód oraz gałęzi pochodzących z obszarów dotkniętych pożarami, za pomocą której zachęcały do wspierania osób poszkodowanych.

#9 Wunder: White Christmas

Agencja kreatywna Wunder postanowiła dać wszystkim zmęczonym reklamami Kanadyjczykom niezwykły prezent z okazji świąt – billboardy, banery, czy też całostronicowe ogłoszenia w prasie zastąpione zostały białym tłem.

#10 McDonald’s: Veggie Dippers

Veggie Dippers – taką nazwę będzie nosić całkowicie wegański zestaw, który już na początku przyszłego roku pojawi się w brytyjskich lokalach sieci McDonald’s.

#11: Żywiec: Świąteczna Zwrotka Ż

W grudniu 2019 roku marka Żywiec zachęcała mieszkańców Żywca do oddawania butelek zwrotnych bez paragonu w świątecznej akcji na rzecz środowiska. Oddając je w specjalnej strefie, która stanęła na żywieckim Rynku, mieszkańcy wsparli posadzenie drzew tlenowych.

#12 Nike: Stroje kąpielowe dla muzułmanek

Marka Nike zaprezentowała niedawno swoją nową linię zatytułowaną Nike Victory Swim Collection. Składa się ona ze strojów kąpielowych, zaprojektowanych z myślą o muzułmankach. 

#13 Traffic Design: Gdyńskie targowisko

Autorskie murale zamiast banerów, nowy szyld główny i poradnik dobrych praktyk dla przedsiębiorców z targowiska. Po kilku miesiącach pracy Stowarzyszenie Traffic Design odsłoniło efekty działań projektowych na targowisku w Orłowie.

#14 Carrefour: Torby z przetworzonych odpadów oceanicznych

Belgijski oddział sieci Carrefour udowodnił, jak w świetny sposób można wykorzystać odpady zanieczyszczające nasze oceany – w ramach współpracy z organizacją Seaqual, firma wprowadziła do sklepów torby zrobione z pochodzących z recyklingu odpadów oceanicznych.

#15 Qatar Airways: A Safety Video Like Never Before

Linie lotnicze Qatar Airways wypuściły nową reklamę, w której wystąpili znani piłkarze, w tym m.in. Robert Lewandowski, Neymar Jr. i Marcos Evangelista de Morais, czyli Cafu. W spocie sportowcy w nietypowy sposób prezentowali zasady bezpieczeństwa na pokładzie samolotu.